۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ: کرونا به لیگ بیستم هم آسیب می‌زند

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: نمی‌توان زمان ازسرگیری مسابقات را پیش‌بینی کرد و در این موضوع وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا هم تصمیم‌گیرنده هستند.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ منصور قنبرزاده در ارتباط با احتمال از سرگیری مسابقات لیگ نوزدهم در اواخر خرداد، اظهار داشت: در مقطع زمانی کنونی هنوز نمی‌توان زمان ازسرگیری مسابقات را پیش‌بینی کرد، چون کرونا شرایط خاصی به‌وجود آورده و در این موضوع وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا هم تصمیم‌گیرنده هستند.

وی در ادامه در خصوص وضعیت فعلی فوتبال کشور، تصریح کرد: به هر حال شرایط خاصی را سپری می‌کنیم و فقط فوتبال نیست که بلاتکلیف شده است. وضعیت استثنایی فعلی در همه جهان وجود دارد و از اقتصاد تا ورزش و همه حوزه‌ها را درگیر کرده است. اگر مسابقات لیگ نوزدهم از سرگرفته شود، به زمان استراحت، بدنسازی و نقل و انتقالات فصل بعد هم لطمه می‌زند. بنابراین لیگ بیستم هم آسیب می‌بیند، اما چاره‌ای نیست.

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ پیرامون برگزاری جلسه مجدد با ستاد مبارزه با کرونا و وزیر ورزش، افزود: احتمالاً دوباره جلسه‌ای در تاریخ ۲۰ یا ۲۵ اردیبهشت بین ستاد مبارزه با کرونا، وزیر ورزش و سایر نهاد‌های تصمیم‌گیرنده در فوتبال کشور برگزار می‌شود و در آن جلسه بررسی می‌شود که چه زمانی به تیم‌ها اجازه تمرین داده شود و اینکه اصلا می‌توان چنین مجوزی را صادر کرد یا خیر.

قنبرپور در پایان، در مورد شکایت باشگاه‌ها از وضعیت بلاتکلیف فعلی، خاطرنشان کرد: ما وضعیت باشگاه‌ها را درک می‌کنیم و می‌دانیم که بلاتکلیفی وضعیت بدی را به‌وجود آورده است ولی به هر حال در شرایط خاصی هستیم و سازمان لیگ نمی‌تواند به صورت منفرد تصمیم بگیرد و عمل کند.

بیشتر بخوانید:
منبع: میزان