۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

آذری: مخفیانه تمرین کردن نشانه زرنگی نیست

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است که مخفیانه تمرین کردن برخی تیم‌ها کار درستی نیست.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سعید آذری در خصوص این که در چند روز گذشته مشغول بازدید از زمین های تمرینی باشگاه فولاد خوزستان بوده است، اظهار داشت: به دنبال این هستیم تا اگر پروتکل‌های جدیدی مبنی بر شروع تمرینات تیم‌ها در گروه‌های کوچک اعلام شد، بتوانیم این کار را بکنیم.

وی ادامه داد: چهار زمین تمرین باشگاه فولاد آماده این هستند تا با وسواس زیاد میزبان بازیکنان باشند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد: جسه‌ای با رییس کمیته پزشکی باشگاه داشتیم و قرار شد اتاقکی درست کنیم تا قبل و بعد از تمرین بازیکنان ضد عفونی شوند.

آذری در واکنش به اینکه برخی لیگ‌های مهم فوتبال جهان شروع شدند و تیم ها تمرینات شان را شروع کردند، گفت: این خبر خوبی است البته باید ببینیم وضعیت بهداشت و سلامت آنها چطور است شاید استانداردهای آنها باما فرق داشته باشد.

وی ادامه داد: آمادگی شروع تمرینات با پروتکل های بهداشتی را داریم و فقط منتظر دستور وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به اینکه ظاهراً برخی تیم ها در این مدت به صورت مخفیانه تمرین می‌کردند، تاکید کرد: مخفی تمرین کردن نشانه زرنگی نیست، بلکه نشانه عدم رعایت مسائل بهداشتی است. اینها زرنگ بازی نیست اگر یک نفر از آن تیم ها آلوده باشد و بقیه را آلوده کنند. آیا آقایان زرنگ مسئولیت این مسئله را بر عهده می گیرند؟ چهار جلسه تمرین کردن بیشتر از بقیه چیزی را عوض نمی‌کند.
منبع: ایرنا