۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳

سرپرست نساجی: تکلیف درآمد باشگاه از ادامه لیگ چه می‌شود

سرپرست تیم فوتبال نساجی با اشاره به هزینه ۳۰ میلیارد تومانی برای یک فصل گفت: ۶ دیدار حساس در ادامه لیگ برتر پیش‌رو داریم که از رسانه ملی پخش خواهد. درآمد باشگاه از این دیدارها چه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ ایزد سیف‌الله‌پور روز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ادامه لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بهتر بود نظرات باشگاه‌ها را هم در این خصوص می‌گرفتند. هیچکس از ما نظری نگرفت و حالا قرار است لیگ ادامه پیدا کند. سووال من این است که سهم باشگاه‌های خصوصی چیست؟ ما که از تبلیغات محیطی بهره‌ای نمی‌بریم.

وی افزود: حدود ۲۰ یا ۳۰ میلیارد تومان در طول یک فصل هزینه می‌کنیم موقع درآمد حدود ۴۰۰ یا ۵۰۰ میلیون نصیبمان می‌شود. باشگاه نساجی ۶ دیدار حساس پیش رو دارد. باید مقابل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور بازی کنیم که از رسانه ملی پخش خواهد شد. درآمد باشگاه نساجی از این بازی‌ها به کجا می‌رود؟ از طرفی اعلام کردند، دیدارها بدون حضور تماشاگران برگزار شود. می‌گویند باید پروتکل رعایت شود. مگر امکانات ما مثل آلمان است که همه را رعایت کنیم؟ بازهم می‌گویند باید هر چهار روز یک بار به میدان برویم. به طور مثال ما باید با نفت مسجد سلیمان بازی کنیم. ابتدا باید از مازندران به تهران بیاییم. سپس راهی اهواز شویم و از آنجا به مسجدسلیمان برویم. ۲ روز فقط در راه هستیم. آیا برای ریکاوری بازیکنان تجهیزاتی مثل آلمان داریم؟ فکر نمی‌کنم دیدارهای باکیفیتی را شاهد باشیم.

سرپرست تیم فوتبال نساجی ادامه داد: مگر ما گفتیم دوست نداریم فوتبال برگزار شود؟ الان فصل تعطیلی فوتبال است و تیم‌ها در استراحت باید باشند.  به نظر شما بازیکنی که قراردادش تمام شده تمام توانش را می‌گذارد؟ ما تابع فدراسیون هستیم اما ای کاش وام بلاعوض به باشگاه‌های خصوصی پرداخت می‌کردند تا بتوانیم مسابقات خود را برگزار کنیم.  مگر به نهادهای خصوصی وام نمی‌دهند؟ باشگاه‌های نساجی و تراکتور که خصوصی هستند از کجا خرج تیم‌هایشان را بدهند؟ شرکت هواپیمایی که حامی مالی باشگاه نساجی است در چهار ماه گذشته پروازی نداشته؛  از کجا باید بیاورد که خرج تیم را دهد؟ بازیکنان با این فشاری که قرار است برای برگزاری بازی باشد اگر کرونا نگیرند؛ دچار مصدومیت‌های سختی چون پارگی رباط صلیبی شوند چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

وی همچنین بیان داشت: تنها تفاوت ما این است که هم در مازندران و هم در تهران تمرین می‌کنیم. بچه‌ها را جمع کردیم و یک تست کلی توسط پزشک تیم انجام شد و وزن آنها اندازه‌گیری شد. بچه‌ها در حال حاضر به صورت آنلاین زیر نظر محمود فکری کارهایشان را پیش می‌برند و تمرینی را انجام ندادیم. حالا که امروز اعلام شد از فردا تمریناتمان را از سر می‌گیریم.

سیف‌الله‌پور در پایان درباره حمله برخی هواداران منتسب به استقلال به محمود فکری گفت:  من متاسفم برای آن دسته افرادی که درباره محمود فکری آن حرف‌ها را مطرح کردند. محمود فکری یک افتخار ملی به حساب می‌آید. بازیکنی که در استقلال کاپیتان بود. از او یک سوال کارشناسی شده و مساله احساسی نبوده است. سوال این بود که اگر فوتبال برگزار نشود و به پایان نرسد تکلیف چیست؟ فکری هم گفته با توجه به شرایطی که پرسپولیس دارد نسبت به بقیه تیم‌ها واجد شرایط است. من افتخار این را داشتم که در شیرین‌فراز با فکری کار کردم و یکی از مربیان زحمتکشی است که در حق او کم‌لطفی شد.