۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

واکنش عبدالکاظم طالقانی به اظهارات مدیرعامل فولاد خوزستان

عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته امور استان های فدراسیون گفت: فدراسیون فوتبال در قبال رویدادها و تحولات هیات های فوتبال استان ها تابع قانون است.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالکاظم طالقانی با بیان این موضوع اظهار داشت:فدراسیون فوتبال و کمیته امور استان ها در کلیه رویدادها و تحولات هیات های فوتبال طی سال های گذشته همواره تابع قانون و اساسنامه هیات ها بوده و در این موضوعات نباید هیچ تفاوت و تبعیضی قائل باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد:این روزها با توجه به درجریان بودن موضوع اصلاح اساسنامه بعضی مسائل و موضوعات نادرست مطرح می شود که مصداق تهمت و غیر اخلاقی است. اعضای مجمع طبق وظیفه ذاتی و قانونی خودشان در اصلاح اساسنامه مشارکت کردند ، پیشنهادات خودشان را ارائه دادند و این پیشنهادات طبق قانون از طریق کمیته مربوطه در پیش نویس اعمال شد. اینکه به دلیل ارائه پیشنهاداتی در راستای اصلاح اساسنامه رئیس هیاتی تحت فشار قرار بگیرد و یا برکنار شود قطعا ادعایی خلاف واقع و مصداق نشر اکاذیب است.

طالقانی در پایان گفت:فدراسیون فوتبال و کمیته امور استان ها در موضوع تحولات هیات ها هیچ موضعی فراتر از قانون نداشته و نخواهد داشت. ماندن ، انتخاب شدن یا کنار رفتن رئیس یک هیات بر اساس قانون و با تصمیم مجمع هر استان برگزار می شود و برای مسئولین فدراسیون ، کمیته ها و اعضای هیات رئیسه هم هیچ اختیار فراقانونی در نظر گرفته نشده که بخواهند بر مبنای خواسته ها و نیت شخصی خودشان یا دوستی و دشمنی با فرد خاصی عمل کنند.