۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴

اعتراض شدید باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر به دلیل تعطیلی اماکن ورزشی استان خوزستان

سرپرست باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر از عدم صدور مجوز بازگشایی اماکن ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان گلایه کرد.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ در حالیکه فدراسیون پزشکی ورزشی شرایط بازگشایی اماکن ورزشی و همچنین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال زمان آغاز تمرینات و مسابقات لیگ های فوتبال و فوتسال را به شرط رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده است اما همچنان بازگشایی اماکن ورزشی در استان خوزستان به یک معضل بزرگ برای تیم ها و باشگاه تبدیل شده و مجوز بازگشایی اماکن ورزشی صادر نمی شود تا تیم ها با فراغ بال بیشتری و با رعایت پروتکل های بهداشتی پیگیر آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات باشند.

در همین راستا، ایوب عسکری سرپرست باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر که تیمش در رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور حضور دارد در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : با وجود ابلاغ بازگشایی کلیه اماکن ورزشی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی اما همچنان افشین حیدری مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان از صدور مجوز بازگشایی شانه خالی می کند و همین امر سبب شده است تا بسیاری از تیم ها در سطح استان خوزستان سالن یا زمین مناسبی برای انجام تمرین نداشته باشند.

عسکری افزود : حتی ریاست اداره ورزش وجوانان بندرماهشهر و سایر شهرستان ها نیز آمادگی خود را برای همکاری جهت بازگشایی اماکن ورزشی اعلام کرده اند با این وجود نیز مجوز بازگشایی صادر نمی شود.

وی بیان داشت: با این کار در حق تیم های خوزستانی ظلم می شود چرا که تبم های سایر استان ها در حال آماده سازی هستند و تیم های استان ما منتظر یک آقا هستند تا پای برگه مجوز بازگشایی را امضاء کند.

سرپرست باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر ادامه داد : مگر باشگاه های خوزستانی چه چیزی از باشگاه های سایر استان ها کم دارند که نتوانند پروتکل های اعلام شده را رعایت کنند ما این آمادگی را داریم تا تمرینات‌مان را با اجرا و رعایت این پروتکل ها آغاز کنیم.

عسکری خاطرنشان کرد : ما در آستانه آغاز مسابقات هستیم و با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی به حد کافی زمان آماده سازی را از دست داده ایم و اگر خدایی نکرده نتایجی نامطلوبی را بگیریم و مشکلاتی برای تیم در ادامه مسابقات پیش بیاید چه کسی پاسخگو خواهد بود.