۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

اختصاصی؛ پروتکل های بهداشتی اعلام شده در فوتبال تغییر می کند

مدیر پزشکی سازمان لیگ فوتبال از ایجاد تغییرات در پروتکل های بهداشتی در فوتبال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۷۶۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ دکتر زهره هراتیان در خصوص جلسه روز گذشته کارگروه پزشکی سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : امروز جلسه کارگروه پزشکی سازمان لیگ با کلیه اعضا و با حضور مدیران سازمان لیگ برگزار شد. در این جلسه ترجمه پروتکل بهداشتی که توسط فیفا به فدراسیون ها ابلاغ شده و باید در مسابقات فوتبال رعایت شود با پروتکلی که توسط وزارت بهداشت کشورمان در اختیار سازمان لیگ گذاشته و ابلاغ کرده مطابقت داده شد.

هراتیان افزود : در حال تدوین پروتکل بهداشتی دیگری هستیم که کاربردی تر از پروتکل قبلی است که مشکلات تیم ها را که در اجرای پروتکل قبلی داشتند را تا حدود زیادی کاهش می دهد.

مدیر پزشکی سازمان لیگ در خصوص اینکه این پروتکل چه زمانی اعلام و ابلاغ می شود بیان داشت : این پروتکل آماده شده و به محض اینکه به تصویب مدیران سازمان لیگ برسد اعلام و به باشگاه ها ابلاغ خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد : هر فردی که در یک مسابقه فوتبال حضور می یابد باید برگه سلامت منفی در دست داشته باشد. و نحوه ارزیابی سلامت در خصوص خبرنگاران نیز مورد بررسی و بحث قرار می گیرد.

ایشان در پایان در خصوص اینکه اجرای پروتکل های بهداشتی برای تیم های لیگ دویی و سه هزینه زیادی دارد و در این زمینه چه تمهیداتی اندیشیده شده است گفت : پروتکل هایی برای این تیم ها تدوین می شود که دغدغه هایشان برطرف شود.
ترند های روز