۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

کفشگری: برخی به دنبال برهم زدن آرامش نساجی هستند

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:‌ برخی افراد نمی‌خواهند نساجی مسیرش را در آرامش طی کند و برای همین به دنبال حاشیه‌سازی هستند.
کد خبر: ۱۰۶۸۲۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ «مهرداد کفشگری» روز دوشنبه در مورد شرایط تیم فوتبال نساجی مازندران، اظهار داشت: تمرینات تیم به خوبی دنبال می‌شود و شرایط مطلوبی داریم. تا کنون ۳ مرتبه تست کرونا دادیم و خدا را شکر هیچ‌کدام از اعضای باشگاه به این بیماری مبتلا نبودند.

وی در خصوص اینکه پس از حواشی فراوان در نهایت تصمیم به ادامه مسابقات لیگ گرفته شد، تصریح کرد: شرایط سختی به وجود آمده است. تیم‌ها هر هفته باید تست کرونا دهند و باید برای دیدار در شهرهای دیگر با پرواز چارتر سفر کنند و همچنین باید برای هر نفر یک اتاق در هتل بگیرند که همه این موارد هزینه سنگینی برای تیم‌ها دارد. با همه این تفاسیر به شخصه دوست دارم که ادامه لیگ برتر برگزار شود زیرا شغل ما فوتبال است و ما از این راه پول در می‌آوریم.

کفشگری خاطرنشان کرد: مطمئن هستم که اگر لیگ امسال ادامه پیدا نمی‌کرد، سال آینده نیز لیگ برگزار نمی‌شد. امیدوارم ادامه لیگ بدون هیچ مشکلی برگزار شود و شرایط تیم‌های جدول معلوم شود. 

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران درباره حواشی ایجاد شده برای وی در چند وقت اخیر تصریح کرد: برخی که به دنبال حاشیه‌سازی برای من بودند مشکلاتی را به وجود آوردند و حدود ۷ ماه برای من کارت بازی صادر نمی‌شد اما من کوچکترین حاشیه‌ای درست نکردم. همه می‌دانند که چقدر به نساجی علاقه دارم. یک سری افراد نمی‌خواهند نساجی مسیرش را در آرامش طی کند.
منبع: ایرنا
ترند های روز