۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

ممشلی: شک نکنید جایگاه نساجی در پایان فصل تک رقمی است

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ما در طول فصل با بدشانسی هایی مواجه شدیم اما قطعا شک نکنید که نساجی لیگ را با رتبه تک رقمی به پایان می رساند.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۷
ممشلی: شک نکنید جایگاه نساجی در پایان فصل تک رقمی است
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مجتبی ممشلی بازیکن تیم فوتبال نساجی در خصوص آخرین وضعیت این تیم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد: پس از اینکه ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز برگزاری تمرینات را   صادر کرد در این چند روز تمرینات را در دو نوبت آغاز کردیم.

ممشلی ادامه داد : با ادامه تمرینات آمادگی جسمانی بازیکنان برای انجام مسابقات به سطح ایده آلی می رسد و می توانیم مهیای برگزاری بازی ها شویم‌.

بازیکن اصالتا تبریزی تیم فوتبال نساجی در خصوص اولین بازی تیمش پس از تعطیلات کرونایی برابر تراکتور گفت : ما ۹ بازی در پیش رو داریم در لیگ برتر هیچ مسابقه ای، بازی آسانی نیست و بازی تراکتور نیز از این قاعده مستثنی نیست با اینکه این بازی بیرون از خانه برگزار می شود اما ما می رویم تا با حداکثر امتیاز به قائمشهر برگردیم.

وی در خصوص اینکه رتبه دهم جدول جایگاه مناسبی نیست بیان داشت : ما در طول فصل با بدشانسی هایی مواجه شدیم اما قطعا شک نکنید که نساجی لیگ را با رتبه تک رقمی به پایان می رساند.

ممشلی در پایان در خصوص اقدامات ارزنده کادر پزشکی در اجرا و رعایت پروتکل های بهداشتی که منجر به تقدیر از این کادر زحمتکش شد اظهار داشت : دکتر اکبری پزشک تیم نظارت بیشتری بر بهداشت اعضای تیم دارد و بازیکنان نیز همکاری لازم را نیز با ایشان دارند و همین نظارت دقیق کادر پزشکی، همکاری و همدلی بازیکنان و عوامل تیم مزید بر علت شد تا با انجام تست کرونا پاسخ تمامی تست های اعضای تیم منفی اعلام شود.

وی در پایان گفت : دلم برای هواداران‌مان خیلی تنگ شده است امیدوارم شرایط برای بازگشت آنها به ورزشگاه وطنی به شرط اینکه هیچ آسیبی نبینند مهیا شود تا بتوانیم از حمایت های آنان تا پایان فصل بهره مند شویم.