۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

میرزازاد: کار آسانی در تبریز برابر تراکتور داریم

دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران دیدار آینده تیمش برابر تراکتور تبریز را به دلیل عدم حضور تماشاگران را آسان دانست.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ نیما میرزازاد دروازه بان تیم فوتبال نساجی در خصوص آخرین وضعیت تیمش در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : خدا را شکر شرایط تیم خوب است و ما نیز در حال تمرین هستیم منتظریم تا ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری مسابقات را صادر کند تا بتوانیم وارد فاز انجام بازی شویم.

میرزازاد در خصوص بازی با تراکتور در تبریز بیان داشت : برای ما فرق نمی کند که در داخل یا بیرون خانه به میدان برویم چرا که در هر بازی برای برد به مصاف حریف می رویم از طرفی با توجه به شرایط حاکم بر جامعه بازی با تراکتور بدون تماشاگر است و فکر می کنم کار آسانی را در تبریز داشته باشیم و برای سه امتیاز بجنگیم.

دروازه بان نساجی اظهار کرد : در مقاطعی با بدشانسی روبرو شدیم اما در چند دیدار اخیر شرایط ما رو به بهبودی بود اما شرایطی که بر جامعه حاکم شد به تیم ضربه زد امیدوارم در آینده بتوانیم نتایج اخیر تیم را جبران کنیم.

وی افزود : کادرفنی ما کادر بزرگی است و از نفرات اسمی و با تجربه تشکیل شده است بازیکنان نیز زیر نظر این کادر در حال فعالیت هستند امیدوارم بتوانیم از تجربیات کادرفنی به نحواحسن استفاده کنیم.

میرزازاد در پایان گفت : تیم ما از هر نظر سعی کرد پروتکل های بهداشتی را رعایت کند و فکر کنم هیچ تیمی به غیر از نساجی نتوانسته این پروتکل ها را به نحواحسن و مطلوب اجرا کند که جا دارد از کادر پزشکی تیم تشکر ویژه ای داشته باشم.
ترند های روز