۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳

نامه بهاروند به باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک؛ تکلیف بدهی هایتان را مشخص کنید

سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ با ارسال نامه ای به مدیران باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک خواهان تعیین تکلیف بدهی های معوق شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۶۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، در نامه حیدر بهاروند به مدیران باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک آمده است:

بنا به الزام موکد و اجباری کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تعیین تکلیف و شفاف سازی بدهی های معوق آن باشگاه موارد ذیل لازم الاجراء می باشد.

باشگاه های حاضر در لیگ برتر و دسته یک آزادگان موظف می باشند در رابطه با بدهی های معوق که ذیلا به آن اشاره می گردد شفاف سازی، اقدام و تعیین تکلیف نمایند. از این رو طبق مصوبات کنفدراسیون فوتبال آسیا کلیه مواردی که تا قبل از ۹ تیر ماه سال  ۱۳۹۹ از سوی:
۱. بازیکنان
۲. کادر فنی
۳. کارکنان باشگاه
۴. نمایندگان بازیکنان و کادر فنی (آژانس های نقل و انتقالات)
۵. باشگاه انتقال دهنده بازیکن
۶. سازمان های اجتماعی (عوارض، مالیات، و ...)
اعلام بدهی گردد و از طریق نامه، ایمیل و یا هرگونه درخواست و مطالبه بدهی معوق آن باشگاه به موارد فوق که چه از طریق کمیته صدور مجوز و چه در ارکان قضایی فوتبال و یا بین المللی ثبت گردیده باشد و یا منجر به صدور رای نهایی شده باشد، باشگاه موظف است نسبت به تعیین تکلیف، پرداخت، تسویه و یا مراجعه به ارکان قضایی حداکثر تا تاریخ ۹ شهریور ۱۳۹۹ اقدامات لازم را مبذول دارد.
در صورت عدم تحقق این امر عواقب ناشی از آن متوجه آن باشگاه محترم خواهد بود.