۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
استرس زیادی بابت کرونا داریم؛

میثم مجیدی: امیدوارم سبب صعود آلومینیوم شویم

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت : امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که سبب صعود تیم آلومینیوم شده و دل هواداران‌مان را شاد کنیم‌.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ میثم مجیدی بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیش از شروع بازی دوستانه با نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط خود و تیمش اظهار داشت : شرایط خیلی سختی را در این مدت با توجه به شیوع ویروس کرونا سپری کردیم و این روزها علاوه بر اینکه استرس داریم به سختی در حال تمرین و آماده سازی هستیم.

مجیدی افزود : کادر پزشکی تیم تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا پروتکل های بهداشتی را اجرا کنند.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان داشت : من بعد از ۱۲ سال به اراک بازگشتم و خدا را شکر در لیگ یک با آمدن رسول خطیبی شرایط خوبی داریم.

مجیدی در پاسخ به اینکه حواشی ها در لیگ یک به چه میزانی است گفت : حاشیه ها در لیگ یک به نسبت لیگ برتر کمتر است. البته لیگ دسته اول حاشیه و سختی های خاص خودش را دارد که امیدوارم در پایان فصل بتوانیم اراک را پس از ۱۸ سال راهی لیگ برتر کنیم.

وی اضافه کرد : فاصله امتیازی در بالای جدول بسیار کم است ما ۸ بازی باقی مانده داریم که ۵ بازی آن در اراک است اما متاسفانه به دلیل وجود بیماری کرونا در این بازی ها از حمایت تماشاگران و هواداران‌مان محروم خواهیم بود اما با این حال امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که سبب صعود تیم آلومینیوم شده و دل هواداران‌مان را شاد کنیم‌.

مجیدی در پاسخ به این سوال که پیگیر اخبار استقلال نیز است گفت : بله پیگیر اخبار تیم هستم من یک استقلالی‌ام و این تیم را دوست دارم دوستان زیادی در این تیم دارم امیدوارم استقلال نیز به شرایط ایده آلش برگشته و روزهای خوبی داشته باشد و بتواند دل هوادارانش را شاد کند.
ترند های روز