۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
از سرگیری و ادامه لیگ خوشحال هستیم؛

سرپرست آلومینیوم اراک: برخی تیم ها بدنبال رقابت در بیرون از زمین بودند

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت : برخی تیم ها بدنبال رقابت در بیرون از زمین بودند و به شدت مخالف برگزاری بازی ها بوده و خواستار تعطیلی لیگ بودند اما خوشبختانه بازی ها در آستانه از سرگیری است که این موضوع باعث خوشحالی ماست
کد خبر: ۱۰۶۹۱۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ رضا فرهمند سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حاشیه دیدار تدارکاتی با نفت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص اردوی آماده سازی این تیم در تهران اظهار داشت : طبق برنامه ریزی های کادرفنی اردوی چند روزه ای را در پایتخت برپا کرده و دو دیدار تدارکاتی را در این اردو در نظر گرفته بودیم که خدا را شکر هر دو بازی را انجام دادیم.

فرهمند ادامه داد : هدف ما از اردوی آماده سازی و برگزاری بازی تدارکاتی این بود که بازیکنان را از لحاظ شرایط بدنی محک بزنیم که در این اردو تا حدودی به خواسته های خودمان رسیدیم چرا که بازیکنان از لحاظ آمادگی جسمانی در سطح ایده آلی قرار دارند.

سرپرست آلومینیوم اراک در خصوص وضعیت این تیم در فصل جاری بیان داشت : از ابتدای فصل برنامه ریزی ما برای صعود به لیگ برتر بود و برای تحقق این امر در پایان فصل تمام شرایط و امکانات لازم را فراهم کردیم.

وی ادامه داد : با اینکه کادرفنی سابق تلاش و زحمات زیادی را تا پایان نیم فصل برای موفقیت تیم کشیدند اما از لحاظ نتیجه گیری شرایط خوبی در تیم حاکم نبود و در نهایت تصمیم هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه بر این شد تا تغییراتی را در کادرفنی انجام دهیم.

فرهمند افزود : با آمدن رسول خطیبی هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ فنی و تاکتیکی شرایط خوبی را در پیش گرفته و شوک مثبتی به تیم وارد شد و توانستیم در ۹ بازی اخیرمان با هدایت ایشان بدون اینکه متحمل شکستی شویم ۵ برد و ۴ مساوی را بدست آورده و بهترین تیم نیم فصل شویم.

وی بیان داشت : ما با اکثر تیم های مدعی بازی های‌مان را انجام داده ایم و بازی های باقی مانده ما بیشتر با تیم های میانه و پایین جدول خواهد بود که اگر در ادامه راه اتفاق خاصی نیفتد در پایان فصل شاهد صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر خواهیم بود.

سرپرست آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که در صورت صعود این تیم به لیگ برتر آیا اراک آمادگی لازم برای میزبانی از تیم های لیگ برتری را دارد گفت : خوشبختانه استان مرکزی از لحاظ صنعتی و وجود امکانات ورزشی جزو ۳ استان برتر کشور است و مشکلی از بابت امکانات و مجموعه های ورزشی یا محل اقامت نداریم و با توجه به نزدیکی شهر اراک به تهران بیشتر از فرودگاه های تهران برای انجام سفر استفاده می شود.

فرهمند با بیان اینکه با صعود تیم به لیگ برتر احتمال افزایش ظرفیت ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک وجود دارد اظهار داشت : با توجه به اینکه ما چندین سال است که در لیگ دسته اول حضور داریم مسئولان استانی شاید بر این عقیده بودند که ظرفیت فعلی ورزشگاه برای میزبانی از بازی ها کافی باشد اما این احتمال وجود دارد که با صعود تیم به لیگ برتر این احساس در مسئولان استانی ایجاد شود که نیاز است ظرفیت ورزشگاه با توجه به میزبانی از تیم های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال افزایش یابد که در این صورت قطعا اقدامات لازم انجام داده و شرایط را تغییر خواهند داد.

وی در پایان گفت : از اینکه مسئولان ورزش کشور مجوز برگزاری بازی های فوتبال در لیگ های مختلف را صادر کردند خیلی خوشحال هستم چرا که لذتی که در ورزش مخصوصا فوتبال وجود دارد امکان داشت با تعطیلی از مردم و اهالی ورزش گرفته شود.

او افزود : در این بین نیز تیم هایی بودند که دنبال رقابت در بیرون از زمین بودند و به شدت مخالف برگزاری بازی ها بوده و خواستار تعطیلی لیگ بودند اما خوشبختانه بازی ها در آستانه از سرگیری است که این موضوع باعث خوشحالی ماست امیدوارم هر تیمی که مستحق صعود چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک است به حق خود در پایان فصل برسد.