۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
درگفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

امین رضایی: فوتبالم را مدیون فکری هستم

دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: من فوتبالم را مدیون ایشان هستم چرا که ۵ سال پیش محمود فکری سبب حضورم در تیم نساجی شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ امین رضایی دروازه بان نساجی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت خصوص آخرین وضعیت تیم نساجی اظهار داشت : در حال حاضر روزی دو نوبت تمرین می کنیم و چند بازی تدارکاتی نیز انجام داده و خواهیم داد خدا را شکر روز به روز تیم در حال بازگشت به شرایط آرمانی می باشد.

رضایی در خصوص بازی تیمش در برابر تراکتور گفت : تیم ما تمرینات آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشته و در اولین بازی‌مان با حضور محمود فکری قبل از تعطیلات کرونایی که برابر ماشین سازی انجام شد موفق شدیم با قدرت در این بازی پیروز شویم.

دروازه بان نساجی افزود : همه بازیکنان هم قسم شده اند تا رتبه بهتری نسبت به جایگاه فعلی‌مان در پایان فصل بدست آوریم چرا که لیاقت و ارزش نساجی بیش تری دارد و همه ما برای سربلندی و موفقیت این تیم می جنگیم.

وی در پاسخ به این پرسش که همکاری با محمود فکری چه حسی دارد بیان داشت : من فوتبالم را مدیون ایشان هستم چرا که ۵ سال پیش محمود فکری سبب حضورم در تیم نساجی شد. شناخت قبلی از وی دارم و خیلی خوشحال و مایه افتخار است که بار دیگر به این تیم بازگشته و من نیز شاگرد ایشان شدم‌‌.

رضایی در خصوص رقابتش با علیرضا حقیقی دروازه بان ملی پوش کشورمان در تیم نساجی نیز گفت : من سال گذشته نیز با یک ملی پوش دیگر (حامد لک) رقابت داشتم و در فصل جاری نیز با علیرضا حقیقی در حال رقابت هستم. رقابت با ملی پوشان برای من با این سن کم سعادتی است. رقابت با ملی پوشان برای من خوب و مناسب است چرا که چیزهای زیادی از آنها یاد می گیرم.

او در خصوص رتبه دهمی نساجی در جدول بیان داشت : هم در نیم فصل اول و هم نیم فصل دوم فوتبال زیبایی را ارائه می دادیم اما بدشانس بودیم و نتایج بازی هایمان نیز از روی همین بدشانسی تغییر می کردند. امیدوارم این روند در ادامه مسابقات تغییر کند با این آمادگی که در سایر بازیکنان تیم می بینم قطعا نتایج های اخیرمان را جبران خواهیم کرد.

رضایی در خصوص مربی دروازه بانان نساجی نیز گفت : او مربی با سابقه ای است که در تیم هایی چون راه آهن، استقلال و پدیده فعالیت داشته و سبک و شیوه های دروازه بانی خوب و جدیدی را وارد ایران کرده است و ما نیز سعی می کنیم این سبک ها را یاد گرفته و از آنها استفاده کنیم تا سبب پیشرفت‌مان شود.

وی در پایان در خصوص اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی بابت رعایت و اجرای به نحواحسن پروتکل های بهداشتی از سوی کادر پزشکی نساجی آنان را مورد تشویق قرار داده است گفت : در این زمینه باید بگویم همه بازیکنان و اعضای کادرفنی پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و در کنار آن کادر پزشکی و تدارکات تیم جهت اجرای این پروتکل ها طول روز و در حین تمرین زحمات زیادی را می کشند که جا دارد تشکر ویژه ای از این عزیزان داشته باشم.