۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
تمرینات انفرادی بازیکنان کمک زیادی به تیم کرده است؛

علیخانی: امیدوارم در فصل جاری پایان خوشی داشته باشیم

هافبک تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: تمرینات انفرادی بازیکنان کمک زیادی در راستای آماده سازی جهت شرکت در ادامه مسابقات به تیم کرده است.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مصطفی علیخانی در حاشیه تمرین خیبر خرم آباد خصوص شرایط تیمش برای شرکت در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم اظهار داشت : خدا را شکر پس از اینکه یک مدت به طور ناخواسته از فوتبال دور بودیم تمرینات خوبی را شروع کردیم چرا که سایر بازیکنان زودتر از انتظار به آمادگی لازم رسیدند.

علیخانی افزود : علت اینکه بازیکنان زودتر از انتظار به هماهنگی رسیدند این است که ما بازیکنان نمی توانیم بیشتر دور از فوتبال و تمرین باشیم به همین خاطر در تعطیلات کرونایی در خانه و در فضاهایی که در اختیار داشتیم تمرینات‌مان را به صورت انفرادی ادامه دادیم تا از لحاظ بدنی با افت شدید روبرو نشویم و این موضوع به ما برای زودتر رسیدن به مرز هماهنگی و آمادگی کمک زیادی کرد چرا که شکل رو به رشدی داشتیم و توانستیم هر آن چه که کادرفنی از ما می خواهد در تمرینات به نمایش بگذاریم‌.

وینگر خیبر خرم آباد اضافه کرد : امیدوارم در ادامه مسابقات امتیازات لازم را بدست آورده و با صعود به لیگ یک پایان فصل خوبی داشته باشیم‌