۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
ورزشگاه پارس شیراز آماده میزبانی ادامه مسابقات لیگ دسته اول؛

بازدید نماینده سازمان لیگ از ورزشگاه پارس و حافظیه شیراز + عکس

در جلسه ای که با حضور نماینده سازمان لیگ فوتبال کشور و مسئولین اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال فارس و شیراز برگزار شد از دو ورزشگاه پارس و شیراز بازدید بعمل آمد.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ بهرام کرمدار رئیس سازمان لیگ فوتبال استان در جلسه که دیروز یکشنبه سی و یکم خرداد ماه با حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و شیراز، هیات فوتبال استان فارس، شیراز و باشگاه های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی به عنوان نمایندگان استان فارس در لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزار گردید.

در این جلسه در خصوص مسائل برگزاری ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور با توجه به دستورالعمل های بهداشتی در مورد بیماری کرونا، بحث و تبادل نظر گردید.

همچنین پس از پایان جلسه با توجه به درخواست دو باشگاه نماینده استان فارس در این مسابقات مبنی بر برگزاری ادامه مسابقات در ورزشگاه پارس شیراز، بازدیدی از این ورزشگاه توسط اعضای جلسه انجام شد.

پس از اعلام موارد فوق به سازمان لیگ فوتبال کشور، علیرضا زکی پور را بعنوان نماینده سازمان لیگ معرفی نمود که بازدیدی به اتفاق ایشان از ورزشگاه های پارس و حافظیه شیراز به عمل آمد.

بازدید نماینده سازمان لیگ از ورزشگاه پارس و حافظیه شیراز + عکس
چمن ورزشگاه پارس از آمادگی بهتری برخوردار بود، که پس از مذاکره با مسئولین سازمان لیگ فوتبال کشور، مقرر گردید اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به برطرف نمودن مشکلات سیستم خنک کننده رختکن ها و پشتیبانی برق ورزشگاه اقدام نماید تا شرایط جهت حضور و کسب نتایج مطلوب نمایندگان استان در ادامه  مسابقات لیگ دسته اول کشور فراهم آید.

شایان ذکر است از هفته ٢٧ لیگ دسته اول کشور روز سه شنبه ١٠ تیرماه شهدای قشقایی شیراز میزبان سپید رود رشت در ورزشگاه پارس شیراز خواهد بود. مسابقات زیر نور و بدون حضور تماشاگر و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.