۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
اختصاصی دی اسپورت؛

حضور خبرنگاران در بازی فولاد - استقلال ممنوع شد

تیم فوتبال استقلال تهران در بازی معوقه هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر روز چهارشنبه ۴ تیرماه در اهواز برابر فولاد خوزستان صف آرایی خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ قرار است ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور پس از وقفه و تعطیلات ۳ ماهه به دلیل شیوع بیماری کرونا روز چهارشنبه ۴ تیرماه با برگزاری دیدار معوقه فولاد و استقلال از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر آغاز شود.

*تیم استقلال روز سه شنبه برای دیدار با فولاد راهی اهواز شده و طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های بعمل آمده کاروان این تیم در هتل بوستان واقع در منطقه گلستان اهواز اسکان خواهد یافت. این هتل به دلیل داشتن امکانات لازم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در اختیار تیم استقلال قرار خواهد گرفت.

*قرار است کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی دو تیم به صورت آنلاین برگزار شود.

*دیدار دو تیم راس ساعت 21 در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

*بازی دو تیم با دستور وزارت بهداشت و ابلاغ فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت ورزش بدون تماشاگر برگزار می شود.

*گفته می شود ورود خبرنگاران به داخل ورزشگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و فقط مدیر رسانه و عکاسان دو تیم، عکاس سازمان لیگ، رئیس انجمن عکاسان تهران و خوزستان اجازه حضور در ورزشگاه را دارند‌.

این دیدار از شبکه های سه، سراسری جام جم و استانی خوزستان پخش زنده خواهد شد.

*ایوب والی کاپیتان فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت و آیاندا پاتوسی مهاجم آفریقایی فولاد که هنوز نتوانسته خودش را به ایران و اهواز برساند در بازی برابر استقلال غایب خواهند بود.


*بازیکنان دو تیم قبل از شروع بازی اجازه گرفتن عکس تیمی یا دسته جمعی، روبوسی و دست دادن را ندارند و عکس تیمی فقط با رعایت فاصله گرفته خواهد شد.

*توپ جمع کن ها بایستی تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

*قرار است قبل از شروع این دیدار یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان بیماری کوید 19 انجام شده و فاتحه ای برای شادی روح این قربانیان قرائت شود.

*گفته می شود پزشکان کنترل سلامت و نمایندگان فدراسیون پزشکی ورزشی برای بررسی و نظارت بر اجرا و رعایت پروتکل های بهداشتی در ورزشگاه حاضر شوند.

*در این دیدار تیم استقلال ۵ بازیکن خود به نام های داریوش شجاعیان، میلاد زکی پور، رضا آذری، فرشید اسماعیلی و مرتضی تبریزی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت‌.

*همچنین گفته می شود حضور شیخ دیاباته مهاجم استقلال به دلیل عدم آمادگی بدنی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

*روز چهارشنبه قرار است بازیکنان تیم استقلال قبل از بازی با فولاد در محوطه هتل محل اقامت خود که دارای یک زمین ورزشی است به مدت ۴۵ دقیقه با رعایت پروتکل های بهداشتی اعم از زدن ماسک و دستکش و... به نرمش و تمرین سبک بپردازند.

خبرنگار: کریم عزیزنژاد