۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

رمضانی: با باشگاه فولاد مشکلی بابت میزبانی‌شان نداریم

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: باشگاه فولاد باشگاه سیستماتیک و دارای امکانات خاصی است اینکه می گوییم بازی در شهرهای خاص را قبول نداریم منظورمان باشگاه فولاد نیست و ما فقط با کلیات موضوع مشکل داریم
کد خبر: ۱۰۷۲۷۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سعید رمضانی در گفتگو با برنامه از فوتبال چه خبر رادیو خوزستان در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال پیش از بازی با فولاد اظهار داشت : شرایط تیمی ما خوب است به غیر از فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته که نتوانستند تیم را همراهی کنند بقیه بازیکنان در اهواز حضور دارند که امیدواریم با شروع ادامه لیگ یک بازی خوبی را شاهد باشیم.

رمضانی در خصوص اینکه در اهواز تمرینی را برگزار کردند بیان داشت : در اهواز تمرینی نداشتیم دیشب بلافاصله پس از رسیدن به اهواز بازیکنان استراحت داشتند تا در جلسه فنی که با کادرمان خواهند داشت شرکت کنند.

سرپرست تیم استقلال در مورد اتفاقات پرواز این تیم به اهواز گفت : بحث تیم ما نیست بحث فاصله گذاری اجتماعی است که همه جا عنوان و تاکید می شود اما به ندرت رعایت می شود ما برای اینکه این فاصله را رعایت کنیم بیشتر از تعدادمان بلیط تهیه کردیم و فکر می کردیم که حتی در هواپیما نیز فاصله اجتماعی رعایت شود اما زمانی که وارد سالن هواپیما شدیم دیدیم که فاصله اجتماعی رعایت نشده است.

وی افزود : شرایط نگران کننده ای در داخل هواپیما وجود داشت و این شرایط برای خود مردم خطرناک است. بر روی رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید می کنند و هزینه های گزافی از این بابت روی دوش باشگاه ها است اما در اجرای آن در بسیاری از جاها ناتوان هستیم و به نظرم اینکه می گویند پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم یک شوی نمایشی است.

رمضانی ادامه داد : در بازی های آینده شرایطی فراهم می کنیم که اتفاقات این چنینی رخ ندهد ولی سایر مردم در این کشور زندگی می کنند و بیشترین نگرانی ما برای مردم است.

سرپرست تیم استقلال در پایان گفت : باشگاه فولاد باشگاه سیستماتیک و دارای امکانات خاصی است اینکه می گوییم بازی در شهرهای خاص را قبول نداریم منظورمان باشگاه فولاد نیست و ما فقط با کلیات موضوع مشکل داریم که اگر بحث پروتکل بهداشتی است فقط ختم به زمین بازی نمی شود و این پروتکل ها باید در جاهایی مثل فرودگاه و هواپیماها هم رعایت شود.

وی افزود : ما چند مرحله تست کرونا دادیم و پاسخ تست ها همه منفی هستند با این حال این معنی ندارد تیمی که تست های بازیکنان و عواملش منفی اعلام شده در زمین مسابقه با یک متر فاصله روی نمیکت بنشینند مشکل این موارد نیست مشکل موارد قبل از بازی است که باید تمام سخت گیری ها در جاهای دیگر باشد که پروتکل ها رعایت شود‌.
ترند های روز