۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

مربی ذوب آهن: بوناچیچ مربی شناخته شده‌ای است/ به آمادگی کامل نرسیده‌ایم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: لوکا بوناچیچ مربی شناخته‌ شده‌ای است و نتایج خوبی نیز داشته است؛ امیدواریم از آنالیز ایشان بهره بگیریم.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت، حسن استکی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با شهر خودرو اظهار داشت: امیدواریم بازی فردا خوب باشد، مصدوم هم برای دیدار فردا داریم؛ هخامنش مصدوم شده اما 80 درصد آماده هستیم.

وی گفت: لوکا بوناچیچ مربی شناخته‌ شده‌ای است و نتایج خوبی نیز داشته است؛ امیدواریم از آنالیز ایشان بهره بگیریم.

استکی بیان کرد: من روز اول به عنوان مسئول فنی انجام وظیفه کردم و از روز اول به عنوان مسئول فنی با من صحبت کردند؛ اینکه یک تیم را به عنوان قهرمان معرفی کنند صحیح نیست.

مربی ذوب آهن اصفهان گفت: موافق نیستیم که امسال تیمی را قهرمان معرفی کنند؛ آمار کرونا در حال افزایش است و این البته مربوط به مجامع عمومی است.

وی گفت: بازی نخست پس از تعطیلی لیگ نشان داد تیم‌ها هنوز آماده نیستند و باید شرایط لازم فراهم شود.

استکی گفت: تمامی مسائل بهداشتی را در پرواز رعایت کردیم و در هتل مشهد نیز این مسئله رعایت شده است و بازیکنان بسیار حساس هستند.

وی درباره وضعیت کرونایی‌های تیمش هم گفت: سه هفته قبل یک تست مثبت کرونا داشتیم اما در تستی که به تازگی صورت گرفت، هیچ مورد مثبتی نداریم و خبری که منتشر شده را تکذیب می‌کنم. در جامعه همه خطر ابتلا به کرونا دارند و ورزشکاران هم ممکن است مبتلا شوند.

استکی خاطرنشان کرد:  باشگاه با من ابتدا به به عنوان مسئول فنی صحبت کرد، من سرباز ذوب‌آهن هستم و نمک‌پرورده این تیم هستم. سال‌هاست که در این باشگاه حضور دارم. اگر بوناچیچ نیاز به حضورم داشته‌ باشد، در این تیم می‌مانم.