۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

سیف‌الله‌پور: مقابل تراکتور مزد زحمات‌مان را گرفتیم

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران کسب سه امتیاز مقابل تراکتور را مزد زحمات این تیم در هفته‌های گذشته دانست.
کد خبر: ۱۰۷۴۱۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛  ایزد سیف‌الله‌پور درباره پیروزی یک بر صفر تیم نساجی مقابل تراکتور در هفته بیست‌‌و‌دوم لیگ برتر اظهار داشت: رنگین کمان پاداش کسانی است که سختی زیر باران ماندن را کشیده باشند. ما سختی زیادی در این مدت کشیدیم و مقابل تراکتور مزد زحمات‌مان را گرفتیم. اگر بچه‌ها قدر موقعیت‌ها را هم می‌دانستند شاید با نتیجه پرگلی به پیروزی می‌رسیدیم. به‌هرحال ما بازی را بردیم و این پیروزی را به کادر فنی، بازیکنان و هواداران تبریک می‌گوییم.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این بود که ما در سفر به تبریز تمام پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کردیم. با زحماتی که مالک و مدیران باشگاه کشیدند با پرواز مستقیم چارتر به تبریز رفتیم، تمام مسائل را هم رعایت کردیم و خوشبختانه امتیازات کامل را گرفتیم. تا الان با محمود فکری دو بازی خارج از خانه انجام داده‌ایم و در هر دو بازی پیروز شدیم. اول ماشین‌سازی را شکست دادیم و حال تراکتور را، در حالی که در دور رفت از این دو بازی فقط یک امتیاز گرفته بودیم. به‌هرحال پرونده این مسابقه هم بسته شد و الان به بازی با فولاد که یک تیم پُرمهره با کادر فنی خوب است، فکر می‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال نساجی تصریح کرد: از باشگاه تراکتور هم که تمام پروتکل‌های بهداشتی را در ورزشگاه رعایت کرده بود تشکر می‌کنیم، اما به نظرم حیف است در شهرهای مانند تبریز و قائمشهر بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود.

سیف‌الله‌پور درباره صعود تیم نساجی در جدول رده‌بندی و حاشیه امنیت این تیم میانه جدولی، گفت: تیم‌مان شخصیت خوبی پیدا کرده است و جایگاه‌مان اینجای جدول (رتبه نهم) نیست. مطمئناً با درایت کادر فنی جایگاه‌مان در هفته‌های آینده بهتر از این خواهد شد.

وی در مورد غیبت مهرداد کفشگری در تمرینات تیم نساجی و بحث جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان، گفت: کفشگری به یکباره خودش از تیم خداحافظی کرده و باشگاه باید در مورد او تصمیم بگیرد. چون این بازیکن خودش تمرینات را ترک کرده است، باید سرمربی و باشگاه درباره او تصمیم‌گیری کنند.
منبع: تسنیم