۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

هراتیان: گزارش کرونایی‌های استقلال به ایفمارک ارسال نشده است

رییس مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران (ایفمارک) گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی درباره نتیجه آزمایش کرونای اعضای باشگاه استقلال به دست ما نرسیده است.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ زهره هراتیان در خصوص اینکه گفته می شود هشت بازیکن تیم استقلال تهران به کرونا مبتلا شده اند، گفت: تا این لحظه هیچ چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نشده و تا زمانی که سازمان لیگ به صورت کتبی مستندات را ارایه ندهد نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم.

وی ادامه داد: بدون شک اگر مستندات باشگاه استقلال به دست ما برسد جلسه فوری برگزار و نظر خود را اعلام کنیم.

رییس مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران (ایفمارک) گفت: طبق آخرین پروتکل اعلام شده هر زمان که ۲۵ درصد اعضای یک تیم به کرونا مبتلا شوند، کل تیم ۲ هفته به قرنطینه می روند و مسابقات ۲ هفته آنها عقب خواهد افتاد.

وی در خصوص اینکه یکی از بازیکنان استقلال مدعی شده با وجود داشتن کرونا در بازی قبلی به میدان رفته است، اظهار داشت: با توجه به کادر پزشکی بسیار نخبه‌ای که در باشگاه استقلال فعالیت می‌کنند اطمینان دارم آنها بهترین عملکرد خود را ارایه خواهند داد.

هراتیان تصریح کرد: در خصوص این ادعا باید بگویم هر کسی که پاسخ آزمایشش مثبت می‌شود حتما بیماری کووید ۱۹ ندارد و ممکن است تنها ناقل باشد. تنها نگرانی که در خصوص این افراد وجود دارد این است که احتمال دارد بیماری را انتقال دهند.

استقلال فردا باید در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف پارس جنوبی جم برود.
منبع: ایرنا
ترند های روز