۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷

حسینی؛ زوج ایده آل، آل نعمه در استقلال خوزستان / 4 گل خورده در 11 بازی

تیم فوتبال استقلال خوزستان از آغاز نیم فصل دوم تا پایان هفته بیست و هشتم آمار فوق العاده ای را در خط دفاعی به ثبت رسانده است.
کد خبر: ۱۰۷۶۴۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال استقلال خوزستان در نیم فصل دوم جزو تیم هایی بوده است که در خط دفاعی آمار فوق العاده ای را به ثبت رسانده و این آمار مرهون تلاش های دو زوج این تیم در پست مدافع وسط بوده است.

استقلال خوزستان که تا پایان نیم فصل اول در مجموع 16 گل خورده را در جدول مسابقات برابر نام خود به ثبت رسانده بود از نیم فصل دوم با اضافه شدن سیدمحمد حسینی مدافع سابق نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی آمار فوق العاده ای را در خط دفاعی به ثبت رسانده به طوری که این تیم در 11 بازی اخیر خود فقط 4 گل دریافت کرده این در حالی است که آبی های خوزستان در 11 بازی ابتدایی خود در نیم فصل اول 12 گل دریافت کرده بودند.

زوج حسینی و آل نعمه در خط دفاعی این تیم سبب شده تا آبی های خوزستان در این پست نظم خاصی داشته و آمار گل خورده کمتری را به ثبت برسانند.

حضور این دو بازیکن در خط دفاعی سبب شده تا دروازه گروسیان نیز بیمه شود و این دروازه بان نیز توانسته 7 کلین شیت از ۹ کلین شیت را با حضور زوج این 2 مدافع تنومند تجربه کند.

حسینی از زمان پیوستنش به استقلال خورستان (نیم فصل دوم) در 10 مسابقه برای آبی های خوزستان به میدان رفته و در خط دفاعی زوج آل نعمه قرار گرفته است که در این 10 مسابقه این تیم موفق شده با زوج ایده آل خط دفاعی خود علاوه بر اینکه دروازه خود را بسته نگه دارد از بازی های برگزار کرده خود نیز 19 امتیاز بدست آورد.

حسینی که در نیم فصل اول در سرخپوشان پاکدشت توپ می زد در 5 بازی از 15 بازی انجام داده خود موفق شد با زوج خود از دروازه این تیم محافظت کرده و این تیم بدون گل خورده زمین بازی را ترک کند.

مدافع سابق فجر در این تیم نیز بازی های درخشان و آمار قابل توجه ای را از خود به نمایش گذاشت.