۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

کاپیتان سپیدرود: موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم

کاپیتان سپیدرود رشت گفت : موقعیت آنچنانی به تیم ملوان ندادیم و روی یک نیمچه موقعیت گل دریافت کردیم اکثر دقایق مسابقه نبض بازی در اختیار ما بود.
کد خبر: ۱۰۷۶۵۵
کاپیتان سپیدرود: موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ میثم کریمی کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار برابر ملوان پس از پایان مسابقه در خصوص دربی گیلان اظهار داشت : بازی حساسی بود تیم ما از لحاظ شرایط جدولی وضعیت خوبی ندارد ما محکوم به برد بودیم تغییراتی که در کادرفنی داشتیم سبب شده بود که سیستم تیم تغییر کند.

کریمی افزود : بازیکنان تلاش خود را کردند و موقعیت آنچنانی به تیم حریف ندادیم روی یک نیمچه موقعیت گل دریافت کردیم اکثر دقایق مسابقه نبض بازی در اختیار ما بود. کارهایی را که پاشازاده از بازیکنان خواسته بود توانستند انجام دهند.

کاپیتان سپیدرود رشت بیان داشت : می توانستیم بازی را ببریم اما این مهم صورت نگرفت که امیدوارم در بازی های آینده جبران کنیم.

وی در خصوص صحنه بحث برانگیز بازی که منجر به گل ملوان شد گفت : صد در صد بازیکن حریف مرتکب خطای هند شد اما متاسفانه با وجود اینکه داور در کل قضاوت خوبی داشت ولی در آن صحنه دچار اشتباه شد و خطا تشخیص نداد.

کریمی در پایان گفت : اشتباهات زیاد داوری هم در خانه و هم در بیرون از خانه برای سپیدرود اتفاق می افتد که از کمیته داوران خواهش می کنم که در چینش داوران تمرکز زیادی داشته باشند.