۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

کاظمی: همه بازیکنان تیم برای رسیدنم به آقای گلی متحد هستند

مهاجم تیم فوتبال هوادار تهران گفت: همه بازیکنان این اتحاد را دارند که امر مهم کسب عنوان آقای گلی تحقق یابد.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ حمید کاظمی مهاجم هوادار تهران که پس از گلزنی برابر نیروی زمینی ۱۲ گله شده و به صدر جدول گلزنان صعود کرد. پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص شادی گل خود اظهار داشت : سردار حسین اسدالهی یکی از دوستان ما بودند که در ماه گذشته به درجه شهادت نائل شدند که دوست داشتم پس از گلزنی، گلم را به ایشان تقدیم کنم که گل ۱۲ خودم را به ایشان تقدیم می کنم.

کاظمی در خصوص اینکه در حین بازی احساس مصدومیت می کرد بیان داشت: بازی درگیرانه ای بود و برخورد زیای داشت که یک ضربه هم به پای من برخورد کرد که فکر نمی کنم مسئله جدی باشد.

مهاجم تیم فوتبال هوادار در مورد اینکه هفته گذشته پس از ۹ هفته متحمل شکست شدند اظهار داشت : هفته گذشته چند بازیکن‌مان مصدوم بودند و خودم من نیز یکی از غایبان بازی بودم از سویی دیگر آن شرایط خوب و آرمانی که در دیدارهای گذشته داشتیم را نداشتیم و متاسفانه روی یک اشتباه پنالتی صورت گرفت و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

کاظمی در خصوص اینکه چقدر به آقای گلی فکر می کند گفت : امیدوارم در وهله اول زحمات بازیکنان به ثمر بنشیند چرا که جانانه برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

کاظمی افزود : همه بازیکنان این اتحاد را دارند که امر مهم کسب عنوان آقای گلی تحقق یابد. ما در این بین نیم تگاهی به صعود داشتیم که خیلی خوب می شد که این امر نیز تحقق می یافت اما به هر حال سعی می کنم با گلزنی بازیکنان را خوشحال کنم.