۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

سیدمحسن حسینی: نتوانستم فشار عصبی بیشتری را تحمل کنم

کاپیتان سابق گل ریحان البرز علت جدایی خود از این تیم را ایجاد حواشی، بی نظمی و بی ثباتی در این تیم و تحمل نکردن فشارات عصبی ناشی از این عوامل را عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۷۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سیدمحسن حسینی کاپیتان تیم فوتبال گل ریحان البرز در خصوص جدایی خود از این تیم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : با توجه به اتفاقات اخیر اعم از مشکلات مالی و شیطنت هایی که ایجاد شد تا محمد نصرتی را برکنار و کادرفنی را تغییر دهند در حالیکه این مربی با کمترین امکانات قهرمانی نیم فصل اول را با این تیم یدک می کشید اما با این حال چوب لای چرخ ایشان گذاشتند در نهایت تصمیم بر این گرفتیم تا از تیم گل ریحان جدا شویم.

حسینی افزود : مشکلات مالی قبل از شیوع کرونا در تیم ایجاد شده بود اما ما در حالیکه کمترین دریافتی را داشتیم پس از آغاز مسابقات دو بازی انجام دادیم که در یکی با پیروزی از زمین خارج شدیم و در یک بازی با نود ارومیه که بهترین بازی را انجام دادیم اما متاسفانه با حواشی های تکراری و زبانزد عام که تیم نود ارومیه در اکثر بازی های خانگی خود ایجاد می کند نتیجه بازی را در دقایق پایانی واگذار کردیم.

کاپیتان سابق گل ریحان البرز ادامه داد : پس از بازی با نود ارومیه کادرفنی دستخوش تغییرات شد و من کشش این همه حواشی را نداشته و نتوانستم فشار عصبی بیشتر از این را تحمل کنم و پس از اینکه با نصرتی قطع همکاری کردند من نیز درخواست فسخ قرارداد و جدایی از این تیم را به مدیران ارائه دادم که با توافقی که با باشگاه انجام شد رسما از گل ریحان جدا شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی سبب کناره گیری حمید حمزه لو از مدیریت باشگاه گل ریحان شد بیان داشت : تا جایی که اطلاع دارم ایشان از مدیریت باشگاه کنار نکشیدند بلکه دچار مشکلاتی شدند که مجبور شدند مدیریت باشگاه را واگذار کنند.

حسینی ادامه داد : سر ایشان آنقدر شلوغ بود که نتوانستند به تیم برسند و از سرپرست و قائم مقام باشگاه شنیدیم که وی به سازمان بازرسی کشور گزارش های مالی ارائه می دهد!

کاپیتان سابق گل ریحان خاطرنشان کرد: روال بر این است که اگر مدیرعامل باشگاه مایل به همکاری نباشد استعفاء می دهد و یا از طریق هیئت مدیره برکنار می شود اما ما در این مدت نه از ایشان استعفایی دیدیم و نه از سوی هیئت مدیره اخراج شدند فقط یک مدت کنار تیم و به باشگاه نیامدند تا اینکه شنیدیم که ایشان گفته اند که شخص دیگری به نام رضا رضایی مدیرعامل و محمود عربی مشاور مدیرعامل باشگاه شده است!

وی اضافه کرد : سرانجام اضافه شدن این ۲ فرد ایجاد حواشی، بی نظمی و بی ثباتی در تیم شد و هیچ تمرکزی روی بازی ها و تمرینات نبود و از طرفی مشکلات مالی بیداد می کرد.

حسینی در خصوص تغییرات در کادرفنی تیم گل ریحان و صحبت های میثم منیعی در مورد محمد نصرتی نیز بیان داشت : هر کسی کارنامه و سوابق خودش را دارد افرادی مثل میثم منیعی، محمدرضا مامانی و جهان ملکی اشخاص شناخته شده ای در فوتبال هستند آنها فوتبالیست خوب دوران خودشان بوده اند ولی در کل در مصاحبه های مربیان ایرانی بیشتر به تخریب افراد دیگر پرداخت می شود به جای اینکه برای دوست‌شان آرزوی موفقیت کنند از صحبت های تخریبی استفاده می کنند.

وی ادامه داد : چون در ایران حرفه‌ای گری وجود ندارد بعضی حرکات سبب ایجاد دلخوری می شود.

کاپیتان سابق گل ریحان در مورد تعداد گل زده های خود که سبب شده به عنوان بهترین مدافع گلزن لیگ یک لقب بگیرد بیان داشت: اینکه این عنوان را به من می دهند نظر لطف دوستان است اما این موضوع را لیگ یکی ها متوجه نشده اند که سیدمحسن حسینی که ۱۰ سال سابقه بازی در لیگ برتر در تیم هایی چون تراکتور، گسترش فولاد و... دارد و به عنوان مدافع ایفای نقش کرده است امسال در لیگ یک از وی به عنوان مهاجم استفاده کرده اند.

حسینی افزود : افتخار این را داشتم که امسال در پست جدیدی بازی کرده و گلزنی کنم.

بازیکن سابق تراکتور در خصوص شرایط فعلی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت : از سال ۸۷ این افتخار را داشتم که ۶ سال در عضویت تیم تراکتور بودم و علاوه بر آن ۴ سال نیز به عضویت تیم گسترش در آمدم که مجموعا ۱۰ سال در تبریز دوران بازیکنی‌ام را سپری کردم.

مدافع سابق تراکتور ادامه داد : افتخار این را داشتم که از زمانی که تراکتور را از لیگ یک به لیگ برتر رساندیم در این تیم حضور داشتم و اوایل شروع خوبی در لیگ برتر با مربیگری فراز کمالوند داشتیم و پس از کمالوند با امیر قلعه نویی نیز در حالیکه فقط یک امتیاز با صدرنشین اختلاف داشتیم در پایان فصل نایب قهرمان شدیم.

حسینی ادامه داد : نایب قهرمانی های تراکتور حرف ها و حاشیه های خودش را داشت چرا که در هر دوره نمی خواستند این تیم به قهرمانی لیگ برسد موضوعی که بر همه واضح و مبرهن بود و شد. ۲ بار افتخار این را داشتم که با این تیم مقام نایب قهرمانی را کسب کنم علی ای حال تراکتور تیم خوبی است و هر زمانی که برای کسب عنوان قهرمانی خیز بر می دارد یک سری اتفاقات ناخواسته مانع از این امر مهم می شود.

حسینی در مورد شیطنت برخی افراد که وی را یک پرسپولیسی نامیده بودند گفت  : شیطنت هایی از سوی برخی از افراد و تماشاچی نماها شده بود که من را منتسب به پرسپولیس کرده بودند. چه دوستان بخواهند یا نخواهند من یک تراکتوری هستم خواهم بود و خواهم ماند.