۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

مدافع استقلال خوزستان: نباید رایکا را دست کم بگیریم

سیدمحمد حسینی مدافع استقلال خوزستان می گوید نباید تیم رایکا بابل را در بازی امروز دست کم بگیرند چرا که این تیم می تواند برای هر تیمی خطرناک بوده و یقه آن تیم را بگیرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سیدمحمد حسینی مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص بازی با رایکا بابل اظهار داشت : تیم رایکا بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد و این موضوع سبب شده تا ما بازی سختی برابر این تیم داشته باشیم به هیچ عنوان در بازی مقابل این تیم از پیش برنده نیستیم.

حسینی افزود : برای اینکه خودمان را به بالای جدول برسانیم به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داریم و در مقابل رایکا نیز برای اینکه از منطقه خطر خودش را دور کند به سه امتیاز بازی نیاز دارد و این موضوع می تواند حساسیت بازی را دو چندان کند.

مدافع تیم استقلال خوزستان بیان داشت : نباید با نگاه به رتبه رایکا گول رتبه این تیم را بخوریم و آن را دست کم بگیریم چون این تیم می تواند از غفلت حریفان استفاده کرده و یقه هر تیمی را بگیرد.

وی افزود : نمی خواهم و به خودم اجازه نمی دهم به مسائل داخلی باشگاه رایکا ورود کنم اما به نظر من رحمان رضایی با این تیم نتایج خوبی را کسب کرده بود و شرایط ایده آلی با این مربی داشتند اینکه چه دلایلی سبب شد تا این باشگاه تغییراتی در کادرفنی ایجاد کند مدیران و مسئولان باشگاه رایکا بهتر از ما می دانند و ما نمی توانیم به این مسائل ورود کنیم ولی به هر حال نظرمحمدی نیز مربی خوبی است و به جزو مربیان با دانش و با کیفیت لیگ یک محسوب می شود که قطعا می تواند در بازی امروز شوک مثبتی به تیم رایکا بدهد. امیدوارم شرایطی طوری رقم بخورد که سه امتیاز را در بازی امروز از آن خود کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد : ما در بازی هفته گذشته برابر داماش پس از گلزنی و ایجاد دو موقعیت صد در صد که در هر دو توپ به تیرک دروازه برخورد کرد این تیم را دست کم گرفتیم و این موضوع سبب شد تا ۷۰ دقیقه تحت فشار تیم داماش باشیم و بازی را از دست‌مان خارج شود‌.

وی اضافه کرد: در بازی امروز برابر رایکا این اشتباه را نخواهیم کرد و با تمام توان آمده ایم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.