۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
تمایل میثاقیان به ادامه همکاری با ملوان؛

میثاقیان: اگر بخواهند می مانم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت : جایگاه ملوان جایگاه خوبی در جدول رده بندی نیست اولین برنامه ما این است که تیم را در جدول نگه داریم و برای آینده نیز اگر زنده ماندیم و باشگاه خواست می مانیم.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خصوص آخرین وضعیت این تیم و اینکه گفته می شود تیم ملوان را خطر کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر تهدید می کند اظهار داشت : این موضوع را من هم شنیده ام این مسئله مشکلی بوده که از قبل و از ۷ الی ۸ سال پیش وجود دارد. مطالبات این بازیکن را طی این سال ها پرداخت نکردند و سبب شده است تا طلب وی ۱۰۰ برابر شود.

میثاقیان ادامه داد : در این سال ها در بحث پرداخت بدهی این بازیکن کوتاهی شده است اما در حال حاضر پژمان نوری خیلی مُصر است تا این مشکل را هر چه سریعتر حل کند. ولی با این حال ملوان همیشه ملوان است چرا که تیم هایی که در فوتبال ایران ریشه انداخته اند در این فوتبال وجود دارند.

سرمربی ملوان افزود : این تیم قدمت طولانی دارد اما می بینید که مردم انزلی و هواداران ملوان چه زمانی که تیم در بالای جدول و چه در پایین جدول باشند از آن دل نمی کَنند و در هر حالت مورد حمایت خود قرار می دهند و به تیم عشق می ورزند.

وی بیان داشت : ملوان در فصل جاری فراز و نشیب و شرایط بدی داشت اما با کمک مردم توانستیم در ۳ دیدار اخیر با نتایج مطلوبی که کسب کنیم شرایط را یهبود بخشیم اما فعلا کارمان تمام نشده و تا زمانی که این تیم را در لیگ حفظ کنیم ادامه خواهد داشت.

میثاقیان در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش را با ملوان تمدید خواهد کرد و در صورت تمدید قرارداد چه برنامه هایی برای این تیم در فصل آینده دارد گفت : اینکه برای فصل آینده در تیم باشم باید در این خصوص تصمیم بگیریم اما جایگاه ملوان جایگاه خوبی در جدول رده بندی نیست اولین برنامه ما این است که تیم را در جدول نگه داریم و برای آینده نیز اگر زنده ماندیم و باشگاه خواست می مانیم.

سرمربی ملوان در خصوص بازی با نیروی زمینی تهران نیز بیان داشت : تیم نیروی زمینی تیم جوانی است که از مربی جوانی در کادرش بهره می برد. بازی سختی برابر این تیم داریم. آنها نیز در تلاش هستند تا در لیگ بمانند. جالب است که ما با هر تیمی که بازی داریم آن تیم یا برای صعود و یا برای بقا در لیگ می جنگد.

وی در واکنش به این پرسش که همچنان از شوک های معروف خود به بازیکنان می دهد یا خیر گفت : ۸ بازی نیازی به شوک ندارد و باید با بازیکنان مماشات کرد تا نتایج و امتیازات لازم را کسب کرده و تیم در لیگ حفظ شود. اگر به تیم بخواهم شوک بدهم در تیم دعوا می افتد! شوک های قبلی من شوک های پدرانه بود و هیچ وقت جرئت این را نداشتم که به بازیکنی جسارتی کنم.

میثاقیان با اشاره به حضورش در تیم‌ راه آهن اظهار کرد : وقتی از برج میلاد به پایین نگاه کردم گفتم یعنی باید از اینجا بپرم. واقعا ترسناک بود و طوری شده بود که دیگر از اتوبان های منتهی به برج میلاد نیز عبور نمی کنم! اما خاطرات خوبی در این تیم داشتیم و با کمک خدا موفق شدیم تیم راه آهن را در لیگ حفظ کنیم.

سرمربی ملوان در خصوص انتخاب مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی شاهین بیان داشت : از شرایط باشگاه شاهین اطلاعی ندارم اما پاشازاده مربی جوان و آینده داری است ولی در تیم شاهین کار سختی دارد امیدوارم که در تیم جدیدش موفق باشد. مردم بوشهر و هواداران شاهین دوست داشتنی هستند و به مانند مردم انزلی با فوتبال زندگی می کنند.