۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

حسین حیدری: قشقایی و فجر حمایت نمی شوند

بازیکن قشقایی شیراز می گوید: تیم قشقایی هواداران زیاد و پرشوری دارد اما متاسفانه مدیران رده بالای استان فارس هیچ حمایتی از دو تیم قشقایی و فجر مخصوصا قشقایی نمی کنند.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ حسین حیدری در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص عملکرد مطلوبش در ترکیب قشقایی شیراز اظهار داشت : پس از دو فصل حضور در تیم استقلال تصمیم خوبی را گرفته و به تیم قشقایی ملحق شدم و توانستم توانایی های خودم را در ترکیب این تیم نشان دهم.

حیدری افزود : از تصمیمی که گرفتم خیلی خوشحال هستم چرا که در فصل جاری عملکرد خوبی داشته و برای تیمم مثمر ثمر باشم و از همه مهم تر تیم قشقایی به پیشرفت و بیشتر دیده شدن من کمک زیادی کرد که جا دارد از مربیان این تیم نیز تشکر کنم.

بازیکن قشقایی در مورد اینکه چند دیدار برای این تیم به میدان رفته است بیان داشت : فکر می کنم حدود ۲۰ بازی برای تیم قشقایی انجام دادم که در ۱۳ بازی به صورت بازیکن فیکس در ترکیب قرار گرفتم که در ۵ دیدار آینده هم باید دید شرایط به چه گونه ای رقم می خورد.

وی در خصوص وضعیت تیم قشقایی اظهار کرد : تیم قشقایی هواداران زیاد و پرشوری دارد اما متاسفانه مدیران رده بالای استان فارس هیچ حمایتی از دو تیم قشقایی و فجر مخصوصا قشقایی نمی کنند. که شک نکنید اگر از سوس مدیران حمایت می شدیم تیم با اصالت قشقایی با هواداران خوب و نجیب‌اش در حال حاضر یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بود اما با این حال در میانه جدول هستیم و شرایط این گونه پیش رفته است.

حیدری در مورد اینکه چه تیم هایی شانس زیادی برای حضور در لیگ برتر دارند بیان کرد : تیم مس رفسنجان تیم قدرتمندی است و ربیعی تیم خوبی را ساخته و روانه مسابقات کرده است پس از مس رفسنجان، مس کرمان و آلومینیوم اراک تیم های خوبی نشان داده و شانس زیادی برای حضور در لیگ برتر را دارند.

بازیکن سابق استقلال در مورد حضورش در این تیم نیز گفت : استقلال خانه اول من است و منتظر نظر کادرفنی این تیم برای بازگشت به تیم محبوبم می مانم‌.

وی در پایان گفت : امیدوارم فصل آینده با حضور در تیم لیگ برتری همین روند را ادامه داده و در پایان به تیم ملی برسم و جا دارد از کسانی که در سختی های فصل جاری کنارم بودند و من را حمایت کردند مخصوصا پدر و مادر و دوستانم تشکر ویژه ای کنم.