۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱

روزی طلب: امتیاز از دست نمی دادیم الان در کورس صعود بودیم

مدافع تیم فوتبال هوادار تهران گفت: در چند دیدار که امتیازات آنها را از دست دادیم نتایج خوبی را می گرفتیم الان در کورس صعود بودیم با این حال چهار فینال داریم که باید ببینیم خدا در ادامه چه مصلحتی می بیند.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سپهر روزی طلب مدافع تیم هوادار پس از پیروزی تیمش مقابل علم و ادب تبریز اظهار داشت : بازی خیلی خوبی بود موقعیت های زیادی داشتیم که غیر از سه موقعیت بقیه تبدیل به گل نشد که امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم جبران کنیم اما به هر حال در بازی امروز موفق شدیم با کسب سه امتیاز از زمین بازی خارج شویم‌.

روزی طلب افزود : از زمانی که عنایتی هدایت تیم را برعهده گرفته شرایط تیم بهبود یافته و نتایج خوبی را کسب کرده ایم اگر می توانستیم در چند دیدار که امتیازات آنها را از دست دادیم نتایج خوبی را می گرفتیم الان در کورس صعود بودیم با این حال چهار فینال داریم که باید ببینیم خدا در ادامه چه مصلحتی می بیند.

مدافع هوادار در خصوص تیم علم و ادب تبریز نیز گفت : علم و ادب تیم جنگجویی است اما ما در مقابل بالای ۱۶ موقعیت داشتیم که توپ هایمان تبدیل به گل نشد. آنها مشکلات مالی دارند و بضاعت این تیم همین است امیدوارم فصل های آینده تیم خوبی را روانه مسابقات کرده و مجددا به لیگ یک بازگردند.

وی در خصوص بازی در زمین چمن مصنوعی بیان داشت: بازی در زمین مصنوعی برای هر بازیکنی سخت است.