۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
از موقعیت تیم به هیچ وجه نمی ترسم؛

چراغپور: نتایج آینده سپیدرود همه را شگفت زده خواهد کرد

مدیرفنی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بازیکنان این تیم در بازی برابر داماش بسیار خوب ظاهر شدند.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ جلال چراغپور پس از پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و داماش گیلان در خصوص این بازی اظهار داشت: بازیکنان سپیدرود خوب مبارزه کردند و بسیار خوب در زمین بازی جنگیدند و با تمام وجود خود در این دیدار ظاهر شدند.

وی افزود: در طول بازی نیز بازیکنان به خوبی به دستورات کادرفنی گوش می دادند و در نهایت می توان گفت که یک بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و از طرف دیگر حوادث فوتبالی نیز برای ما رقم خورد و توانستیم با یاری خدواند در این دیدار حساس پیروز شویم و من هم کمک کردم تا هر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه آخر فصل است و فقط چهار بازی به پایان این رقابت ها باقی مانده اما من به عنوان مدیرفنی به این تیم اضافه شدم و به هیچ وجه از موقعیت تیم سپیدرود در جدول رده بندی نمی ترسم چون میدانم که سپیدرود این پتانسیل و استعداد را دارد که در لیگ دسته اول باقی بماند.

مدیرفنی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: در بازی های آینده خواهید دید که بازیکنان سپیدرود رشت چگونه ظاهر خواهند شد و چه نتایجی را کسب خواهند کرد و به طور حتم مطمئنم این نتایج همه را شگفت زده خواهد کرد و سپیدرود در نهایت سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ خواهد کرد.

چراغپور خاطرنشان کرد: به هرحال امیدواریم که در چهار بازی باقی مانده نیز بازیکنان سپیدرود به خوبی دستورات کادرفنی را در زمین بازی اجرا و همچنین با همین توان و جنگندگی در سایر مسابقات نیز حضور یافته تا با کسب امتیازات لازم، این تیم در لیگ دسته اول ماندگار شود.