۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۶

عارف رستمی: به ۳ امتیاز بازی برابر ملوان نیاز مبرم داشتیم

بازیکن نیروی زمینی تهران گفت: در هر بازی نیاز به برد داریم که امیدوارم در بازی آینده بتوانیم با برد از زمین بازی خارج شویم و شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم‌.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ عارف رستمی زننده ۲ گل تیم نیروی زمینی تهران برابر ملوان در خصوص مسابقه و گل های خود اظهار داشت : خدا را شکر شرایط بازی خوب بود ما نیاز مبرم به این برد داشتیم چرا که تیم های پایین جدول در این هفته بازی هایشان را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

رستمی ادامه داد : ما با این برد جایگاه مان در جدول پس گرفتیم شرایط سخت است در هر بازی نیاز به برد داریم که امیدوارم در بازی آینده بتوانیم با برد از زمین بازی خارج شویم و شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم‌.

بازیکن نیروی زمینی در خصوص اینکه چند درصد احتمال دارد تیم نیروی زمینی در لیگ حفظ شود گفت : در فصل جاری با بدشانسی های زیادی رو برو شدیم اما مطمئنا تیم در لیگ حفظ می شود. امیدوارم بازیکنان به مانند بازی امروز در بازی های آینده تمرکز داشته تا بتوانیم پیروزی های دیگر را نیز کسب کنیم.

وی در مورد گل خود از روی ضربه ایستگاهی نیز بیان داشت : طی هفته گذشته تمرینات خوبی را روی ضربات ایستگاهی کرده بودیم که خدا را شکر توانستم با اعتماد روانخواه موقعیت از روی ضربه ایستگاهی را تبدیل به گل کنم.