۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

نصیری: نودی ها به جای ایجاد حاشیه به مسائل فنی بپردازند

مدافع تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: تیم ما تا به اینجای کار نتایج خوبی گرفته و هنوز هم شانس برای صعود دارد. ما بازی های باقی مانده را با جدیت بیشتر دنبال خواهیم کرد
کد خبر: ۱۰۷۹۹۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ اصغر نصیری مدافع خوشه طلایی ساوه در خصوص بازی با نود ارومیه در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : بازی برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی داشت و تیم ما فقط برای ۳ امتیاز پا به مسابقه گذاشت. کادرفنی در طول هفته در مورد نقاط ضعف و قوت نود با ما کار کرده بود و کاملا تیم برتر میدان بودیم و چندین موقعیت عالی نصیب‌مان شد که در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

نصیری افزود: از اینکه دوباره به شهر ارومیه بازگشتم و مقابل تیم دوس داشتنی نود بازی کردم خوشحال بودم من خاطرات خوبی با مردم آذربایجان داشتم و افتخار می کنم یک ترک زبان هستم.

مدافع خوشه طلایی ادامه داد: به هر حال تیم ما تا به اینجای کار نتایج خوبی گرفته و هنوز هم شانس برای صعود دارد. ما بازی های باقی مانده را با جدیت بیشتر دنبال خواهیم کرد به نظرم تیم مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کرده و از بین تیم های مس کرمان، آلومینیوم و خوشه طلایی یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

وی گفت : یک نصحیت برای عوامل تیم ارومیه دارم، لطفا به جای حاشیه سازی و برهم زدن جو مسابقه به مسائل فنی تیم خودتان تمرکز کنید اینکه از دقیقه یک تا نود فقط دنبال حاشیه باشید کار زیبنده و پسندیده ای نیست.

او در پایان ادامه داد : برای آذربایجان بهترین ها را آرزو کرده و امیدوارم اتفاقات خوبی برای آنها رقم بخورد.
ترند های روز