۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
علم و ادب تیم قابل احترامی است آنها تا آخر جنگیدند؛

میثاقیان: به نتیجه یک بر صفر هم راضی بودم

سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: علم و ادب تیم قابل احترامی است و در آخر بازی جنگید و در بازی امروز نمی شد گفت که این تیم ضعیف یا از لحاظ مهره، با کمبود بازیکن مواجه است ما با برتری تاکتیکی توانستیم بر حریف‌مان غلبه کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۰۸۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ اکبر میثاقیان پس از برتری پرگل تیمش برابر علم و ادب تبریز اظهار داشت : به مجموعه باشگاه ملوان خسته نباشید می گویم امروز بازیکنانم با وجود تمام استرس و فشاری که در این هفته ها متحمل شده بودند بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

میثاقیان افزود : به نتیجه یک بر صفر هم راضی بودم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم اما خدا کمک کرد و توانستیم ۷ گل به ثمر برسانیم.

سرمربی ملوان بیان داشت : راه زیادی داریم امیدوارم بتوانیم حداکثر امتیازات بازی های بعدی را کسب کنیم و با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص بازی اظهار داشت : در خصوص بازی هم به بازیکنان گفتم این بازی شبیه یک پیچی هست که باید از آن رد شویم اگر رد نکنیم به همان جای اول‌مان باز می گردیم.

میثاقیان گفت : علم و ادب تیم قابل احترامی است و در آخر بازی جنگید و در بازی امروز نمی شد گفت که این تیم ضعیف یا از لحاظ مهره، با کمبود بازیکن مواجه است ما با برتری تاکتیکی توانستیم بر حریف‌مان غلبه کنیم.