۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

میثم مجیدی: ۳ بازی مهم پیش رو داریم که هر بازی حکم فینال برای ما دارد

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی با رایکا سخت ترین بازی ما در بین ۴ بازی باقی مانده بود امیدوارم ۳ بازی باقی مانده را با برد پشت سر بگذاریم و به حسرت ۱۸ ساله اراک در فصل جاری پایان دهیم.
کد خبر: ۱۰۸۰۸۷
به گزارش وب دی اسپورت؛ میثم مجیدی کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص بازی با رایکا بابل اظهار داشت : بازی سختی را در پیش داشتیم و شرایط زمین و آب و هوایی بر سختی بازی افزوده بود.

مجیدی ادامه داد: آمده بودیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا از کورس رقابت برای صعود عقب نمانیم خدا را شکر بازی را خوب شروع کردیم و حتی به گل اول تیز دست یافتیم اما متاسفانه روی یک اشتباه فردی گل تساوی را دریافت کردیم.

کاپیتان تیم آلومینیوم اراک افزود : با صحبت هایی که در رختکن با بازیکنان انجام دادیم توانستیم در نیمه دوم گل برتری را به ثمر برسانیم و در ادامه با حفظ نتیجه بازی پیروز مسابقه شویم.

وی در خصوص آینده تیم آلومینیوم اراک بیان داشت : ۳ بازی مهم پیش رو داریم که هر بازی حکم فینال برای ما دارد بازی با رایکا سخت ترین بازی ما در بین ۴ بازی باقی مانده بود امیدوارم ۳ بازی باقی مانده را با برد پشت سر بگذاریم و به حسرت ۱۸ ساله اراک در فصل جاری پایان دهیم.
ترند های روز