۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

حضور رئیس فراکسیون ورزش مجلس در تمرین نود ارومیه + تصاویر

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در تمرین روز گذشته تیم فوتبال نود ارومیه حضور یافت.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تمرین عصر روز گذشته (یکشنبه) شاگردان فرهاد فضلی از ساعت ۱۹‌ امروز در حالی آغاز شد که دکتر مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی مهمان ویژه تمرین این تیم بود.

در ابتدای تمرین، یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه نود ارومیه ضمن عرض خیر مقدم به دکتر فروردین، حضور ایشان را در تمرین نود ارزشمند و مهم توصیف کرده و ابراز امیدواری کرد تا با حضور دکتر فروردین، نودی‌ها با روحیه‌ای بهتر در ۳ بازی باقی‌مانده لیگ دسته اول برای تحقق رویای صعود به لیگ برتر فوتبال با رقبای خود بجنگند.

دکتر فروردین در دیداری که با کادرفنی و بازیکنان نود داشت، گفت: نود ارومیه تا کنون عملکردی بسیار شایسته و قابل تمجید را در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران داشته است و ما نیز قلبا دوست داریم تا شهر اورمیه صاحب یک نماینده در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشد و همچنین باید گفت که تیم فوتبال نود ارومیه شایستگی کاملی برای صعود به لیگ برتر فوتبال ایران را دارد.

وی با اشاره به عِرق و تعصب قشقایی‌ها به تیم‌های آذربایجانی تصریح کرد: قشقایی و مردم آذربایجان اتحادی ستودنی و مثال زدنی داشته و دارند، لذا ما امیدواریم تیم ۹۰ با صعود به لیگ برتر موجی از شادی و خوشحالی را در میان مردم قشقایی و آذربایجان ایجاد کند و همچنین در غیر اینصورت و عدم صعود به لیگ برتر چیزی از ارزش‌های نود ارومیه کم نخواهد شد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه مجلس عزم راسخی برای ایجاد شایسته سالاری در ورزش دارد تاکید کرد: نود ارومیه نیز خود را شایسته حضور در بالاترین سطح فوتبال کشور نشان داده است و لذا باید از سوی مسئولان به این تیم مردمی توجهات لازم انجام شود.

شایان ذکر است که تیم فوتبال ۹۰ اورمیه خود را مهیای دیدار هفته سی‌ودوم لیگ دسته اول مقابل بادران تهران می‌کند.

حضور رئیس فراکسیون مجلس در تمرین نود ارومیه + تصاویر

حضور رئیس فراکسیون مجلس در تمرین نود ارومیه + تصاویر

حضور رئیس فراکسیون مجلس در تمرین نود ارومیه + تصاویر

حضور رئیس فراکسیون مجلس در تمرین نود ارومیه + تصاویر
ترند های روز