۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
از الزام فیلمبرداری مسابقات تا درخواست حضور مکفی نیروهای انتظامی؛

تمهیدات ویژه سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم

کمیته مسابقات سازمان لیگ تمهیدات ویژه ای را برای برگزاری مسابقات باقی مانده لیگ دسته سوم باشگاه های کشور اتخاذ کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ کمیته مسابقات سازمان لیگ با ارسال ۲ نامه جداگانه به هیئت فوتبال شهرهای مربوطه و باشگاه های حاضر در مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه های کشور درخواست و تاکید کرده است تا تیم های میزبان از ادامه مسابقات خود در رقابت ها فیلمبرداری کرده و پس از پایان بازی یک نسخه از ویدئو را در اختیار نماینده سازمان لیگ قرار دهد.

کمیته مسابقات در نامه ارسالی خود به تیم ها هشدار داده است در صورت عدم اقدام به فیلمبردای و عدم تحویل فیلم بازی پس از پایان مسابقه به نماینده سازمان لیگ و بروز رفتارهای شائبه برانگیز به طور جد از طریق این سازمان پیگیری خواهد شد.

همچنین کمیته مسابقات سازمان لیگ در نامه دیگر خود باشگاه ها و هیئت فوتبال ها را موظف کرده است تا با هماهنگی شورای تامین استان مربوطه روز مسابقه نیروهای انتظامی به تعداد کافی (با نظر و تشخیص مسئول برگزاری مسابقات) در محل ورزشگاه حضور یابند و حضور مکفی نیروهای انتظامی یکی از الزامات برگزاری مسابقه خواهد بود.

در ادامه نامه سازمان لیگ آمده است تمهیدات و ایجاد شرایط لازم جهت برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگران، امنیت بازیکنان تیم میهمان و داوران برعهده نیروهای انتظامی، مسئولین تیم میزبان و هیئت فوتبال شهرستان مربوطه می باشد در همین راستا در صورت عدم حضور بموقع و مکفی نیروهای انتظامی ضمن عدم برگزاری مسابقه مورد نظر، پرونده به کمیته انضباطی ارجاع و ارسال می گردد.
ترند های روز