۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰

کاظمی: عنایتی به من انگیزه داده و اعتماد به نفسم را بالا می برد

مهاجم هوادار تهران گفت : سرمربی تیم روز به روز انگیزه بیشتری به من داده و اعتماد به نفس‌ام را بالا می برد تا از کوچکترین موقعیت ها استفاده کرده و آنها را تبدیل به گل کنم.
کد خبر: ۱۰۸۲۲۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ حمید کاظمی مهاجم تیم فوتبال هوادار پس از پایان بازی با رایکا بابل در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : بازی خوبی بود گل اول را زدیم و سعی کردیم از گلی که به ثمر رساندیم محافظت کنیم ولی روی غفلت گل تساوی را دریافت کردیم. بازیکنان تیم تلاش زیادی کردند و بازی را در دست گرفتیم خدا را شکر که توانستیم گل دوم را به ثمر رسانده و در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کنیم‌.

کاظمی در خصوص گلزنی و افزایش تعداد گل های خود گفت: خدا را شکر با گلزنی برابر رایکا ۱۶ گله شدم و از همه مهم تر روند رو رشدی را که تیم در پیش گرفته ادامه داده و روز به روز ارتقا می دهد. گل زدن سخت است و به آن آسانی نیست که هر توپ و موقعیتی را تبدیل به گل کرد.

مهاجم هوادار افزود : خدا را شکر یک مربی بالای سر دارم که روز به روز انگیزه بیشتری به من داده و اعتماد به نفس‌ام را بالا می برد تا از کوچکترین موقعیت ها استفاده کرده و آنها را تبدیل به گل کنم.

وی در پایان گفت : اینکه بازیکنان تیم به این خودباوری رسیده اند که می توانتد در برابر تیم های بالای جدول و پایین جدول پیروز شوند از همه چیز ارزش بیشتری دارد.