۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳

کرمانی مقدم: بازیکنان تیم در بازی امروز کم اشتباه بودند

مربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: کاظمی با بازیکنان صحبت کرده که در ۲ بازی آینده جوانمردانه بازی کنیم مطمئنا در ۲ بازی آینده نیز برای برد به میدان خواهیم رفت.
کد خبر: ۱۰۸۲۲۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مرتضی کرمانی مقدم مربی تیم بادران که در هفته پیش از کنار زمین اخراج شده بود و بازی را از روی سکوها نظاره گر بود در خصوص بازی با نود ارومیه اظهار داشت: نگاه کردن به بازی لذت خاصی داشت به بازبکنان‌مان خسته نباشید می گویم چرا که از جان مایه گذاشتند در بازی های قبلی هم همانطور بود اما موقعیت هایمان تبدیل به گل نمی شد.

کرمانی مقدم ادامه داد: در دیدار امروز برابر نود ۵ الی ۶ موقعیت تک به تک را بیرون زدیم و در خصوص تیم مقابل به بازیکنان گوشزد کرده بودیم که آنها بازی مستقیم را در دستور کار قرار می دهند که بازیکنان به خوبی نتوانستند این تیم را کنترل کنند.

مربی تیم بادران اضافه کرد: در کل بازی خوبی بود ما امیدی برای صعود نداشتیم اما آنها شانس کمتری داشتند به همین خاطر با تمام قوا به مصاف تیم ما آمده بودند اما بازیکنان ما امروز عالی بازی کردند و کم اشتباه بوند که در نهایت موفق شدند بازی را به سود خود به پایان برسانند.

وی در خصوص ۲ بازی آینده این تیم با توجه به اینکه این تیم دیگر شانس صعود ندارد گفت : اینکه شانس صعود نداریم درست است اما کاظمی با بازیکنان صحبت کرده که در ۲ بازی آینده جوانمردانه بازی کنیم. بازیکنان ما دیر متوجه شدند که سرمربی تیم از آنها چه می خواهد اما چند بازی است که بهتر شده و خوب کار کرده ایم و مطمئنا در ۲ بازی آینده نیز برای برد به میدان خواهیم رفت.

کرمانی مقدم در خصوص برنامه های بادران برای فصل آینده گفت : فکر می کنم فصل آینده زودتر شروع شود و فرهاد کاظمی از الان بدنبال بازیکنان باتجربه خواهد بود که برای فصل آینده بتوانند تیم را کمک کنند تا تیم به رقابت های لیگ برتر صعود کند در فصل جاری با بدشانسی هایی مواجه شده و اشتباهات داوری نیز مزید بر علت شد تا به این امر مهم دست نیابیم.