۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

جعفری: به بازیکنان پاکم افتخار می کنم که با تمام توان می جنگند

سرمربی تیم فوتبال نفت امیدیه گفت : با تمام توان تلاش خواهیم کرد که به حداکثر امتیاز ممکن برسیم و در نهایت با حضور در جمع ۶ تیم بالای جدول به کار خود پایان دهیم. 
کد خبر: ۱۰۸۲۳۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ جهانبخش جعفری سرمربی تیم فوتبال نفت امیدیه پس از دیدار تیمش مقابل شهرداری بندرعباس در خصوص بازی اظهار داشت : همانطور که می دانید تیم شهرداری بندرعباس در هفته های اخیر نمایش قابل قبولی را از خود برابر حریفانش‌ به نمایش گذاشته و در جمع مدعیان صعود به لیگ یک قرار گرفته بود و اکر کمی خوش شانس بودند به این امر دست می یافتند.

جعفری افزود : اما در دیدار امروز با آنالیزی که از حریف داشتیم با تلاش بازیکنانم و تحت فشار قرار دادن تیم مقابل، اجازه عرض اندام به آنها ندادیم و اگر کمی خوش شانس بودیم و درخشش دروازه بان حریف نبود به گل های بیشتری دست پیدا می کردیم ولی مهم این ۳ امتیاز ارزشمند بود که به آن دست پیدا کردیم.

سرمربی نفت امیدیه در خصوص عملکرد بازیکنان نفت امیدیه گفت: بازیکنان جوانی داریم که پتانسیل فنی بالایی دارند. من همیشه از بازیکنانم توقع بالایی دارم و انتظار دارم که با تمام توان تلاش کنند. من به بازیکنان پاکم افتخار می کنم که با تمام توان می جنگند و مطمئنا در سال های آینده در لیگ های بالاتر شاهد درخشش آنها خواهیم بود.

وی در مورد اهداف خود و بازیکنانش در دو هفته پایانی لیگ گفت: با تمام توان تلاش خواهیم کرد که به حداکثر امتیاز ممکن برسیم و در نهایت با حضور در جمع ۶ تیم بالای جدول به کار خود پایان دهیم. 

جعفری در خصوص برنامه خود برای فصل آینده گفت: مطمئن باشید در فصل آینده هرجایی که باشم تیمی خواهم بست که از همان هفته های ابتدایی مدعی صعود به لیگ یک باشد و کیفیت خود را به فوتبال ایران دیکته کند.

سرمربی نفت امیدیه در پایان اظهار داشت: از مجموعه وب سایت دی اسپورت به جهت پوشش لیگ های پایین و ایجاد انگیزه در مربیان و بازیکنان تشکر می کنم و برایتان آرزوی موفقیت بیش از پیش دارم.

خبرنگار: بهنام کنارکوهی
ترند های روز