۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

البندی: بدون تمرین به مصاف شهرداری بندرماهشهر رفتیم

سرمربی شهرداری بم گفت : یکی از دلایل شکست سنگین تیم ما برابر شهرداری بندرماهشهر خستگی بیش از حد بازیکنان بود.
کد خبر: ۱۰۸۲۳۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ اردشیر البندی سرمربی شهرداری بم پس از پایان بازی با شهرداری بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : بازی سختی بود ما در این بازی نتیجه را واگذار کردیم همیشه شکست برای هر تیمی سنگین است یک سری اتفاقات رقم خورد که منجر شد برای اولین بار متحمل این شکست سنگین را متحمل شویم.

البندی افزود : پس از بازی شهدای رزکان کرج بنا به دلایلی اصلا تمرینی را برگزار نکردیم ما روز بازی با شهرداری ماهشهر به این شهر رسیدیم که بازیکنانم استراحت کافی برای انجام این بازی نداشتند.

سرمربی شهرداری بم افزود : در دیدار امروز چند بازیکن تاثیرگذارمان در اختیار نداشتیم و با این شرایط بازی برای ما خیلی سخت بود. اگر نتیجه ای غیر از این نتیجه بدست می آمد جای تعجب داشت یک سری صحبت هایی انجام می شود که تیمی به صورت های مشکوک گل دریافت کرده که به نظرم بیان چنین ادعاهایی منطقی نیست.

وی بیان داشت : ما با توجه به اینکه طی هفته گذشته از بازی قبل تا بازی برابر شهرداری ماهشهر تمرینی نداشتیم بدنبال این بودیم تا بازیکنان دچار مصدومیت نشوند که خوشبختانه هیچ کدام از بازیکنان صدمه ای ندیدند.

البندی اظهار داشت : در ۴۵ دقیقه اول علارغم خستگی بازیکنان دوام آوردیم با این حال در نیمه اول یک پنالتی برای ما بایستی اعلام می کردند که داور از آن چشم پوشی کرد.

او ادامه داد : خستگی بیش از حد بازیکنانم سبب شده بود تا آنها توانایی های خود را نتوانند در بازی به نمایش بگذارند جا دارد که از تک تک بازیکنانم بابت تحمل شرایط سخت تشکر کنم.

سرمربی شهرداری بم گفت : دو بازی در پیش داریم که امیدواریم با موفقیت در این دو بازی جایگاه مان را در جدول حفظ کنیم.