۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

میری: صعودمان به لیگ برتر دست خودمان است

آلومینیوم اراک در هفته سی و سوم لیگ آزادگان در حالی باید به مصاف مس کرمان برود که هر نتیجه ای جز پیروزی در این دیدار می تواند به عدم صعود شاگردان خطیبی به لیگ برتر منجر شود. ولی پیمان میری که با زدن ۸ گل و دادن ۵ پاس گل، بهترین بازیکن اراکی ها در این فصل به شمار می رود معتقد است که دومین تیم صعود کننده آلومینیوم خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۸۲۶۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ پیمان میری، مهاجم باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص دیدار هفته گذشته این تیم به خبرنگار دی اسپورت گفت: به نظر من هرچه به بازی های آخر فصل نزدیکتر می شویم استرس تیم های مدعی صعود و کاندیدای سقوط افزایش می یابد ولی با این وجود علیرغم اینکه آقای خطیبی از نشستن روی نیمکت محروم بودند، بازیکنان ما بازی به مراتب بهتری را نسبت به تیم ملوان انجام دادند و اگر کمی خوش شانس تر بودیم می توانستیم با گل های بیشتری از زمین مسابقه خارج شویم.

مهاجم آلومینیوم در خصوص دیدار برابر مس در کرمان گفت: همانطور که می دانید، مس کرمان روند خوبی را طی کرده و قطعا دیدار سختی خواهیم داشت ولی با این وجود برای رسیدن به هدفمان که همان صعود به لیگ برتر است باید این مسابقه را با کسب پیروزی به اتمام برسانیم، زیرا سرنوشت صعود در دستان خودمان است.

پیمان میری با بیان اینکه از مسوولین برگزاری مسابقات انتظار داریم تا دو هفته پایانی لیگ را با وسواس بیشتری پیگیری کنند، افزود: بدون شک مسوولین برگزاری مسابقات تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بازی ها در سلامت کامل برگزار شود ولی با این وجود انتظار می رود که در این دو هفته پایانی باز هم وسواس بیشتری به خرج دهند تا خدای نکرده حقی از تیم های بالا و پایین جدول ضایع نشود.

بهترین مهاجم آلومینیوم در امر گلزنی در پایان گفت: به عقیده من واقعا حیف است که باشگاهی چون آلومینیوم اراک با چنین زیرساخت هایی، در لیگ یک حضور داشته باشد و انشالا با دعا و حمایت هواداران و همچنین تلاش کادرفنی و بازیکنان در پایان فصل یکی از دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشیم و بتوانیم آرزوی مردم استان مرکزی را برآورده کنیم