۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

مهرداد حیدری: کسب عنوان آقای گلی؟ بیشتر موفقیت تیم برایم مهم است

مهاجم رایکا بابل گفت: امیدوارم تیم در لیگ حفظ شود هیچ چیز تمام نشده و بازی بعدی هم وجود دارد انشا الله با کسب سه امتیاز بازی آخر بتوانیم تیم را در لیگ حفظ کنیم‌.
کد خبر: ۱۰۸۳۲۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مهرداد حیدری مهاجم و زننده گل پیروزی بخش رایکا در مقابل ملوان در خصوص بازی اظهار داشت : خدا را شکر که توانستیم در یک بازی مهم دست پر از زمین بازی خارج شویم. این لطف همه عوامل باشگاه، بازیکنان و کادرفنی بود که توانستیم در این بازی مهم پیروز شویم.

حیدری ادامه داد: همه عوامل دست به دست هم دادند که سه امتیاز این بازی را کسب کنیم خوشحالی کل مردم بابل را لطف خداوند می دانم که شامل حال همه این مردم شده است امیدوارم تیم در لیگ حفظ شود هیچ چیز تمام نشده و بازی بعدی هم وجود دارد انشا الله با کسب سه امتیاز بازی آخر بتوانیم تیم را در لیگ حفظ کنیم‌.

مهاجم رایکا بابل در خصوص رقابتش با حمید کاظمی برای کسب عنوان آقای گلی بیان داشت: به فکر کسب عنوان آقای گلی نیستم و بیشتر موفقیت تیم برایم مهم است. هر موقع که تیمم سرحال باشد از آن لذت می برم گلزنی وظیفه مهاجم است و تا جایی که می توانم سعی می کنم وظیفه ام را به نحواحسن انجام دهم. امیدوارم تیمم را همیشه سرحال ببینم و جایگاه فوتبال بابل در آینده جایگاه خوبی باشد.