۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

شاهعلیدوست: دوست دارم فوتبالم را در سایپا به پایان برسانم

کاپیتان تیم فوتبال سایپا می گوید: لیگ امسال لیگ فرسایشی بود که شرایط فرسایشی لیگ کار را از لحاظ تاکتیکی و بدنسازی برای بازیکنان و مربیان سخت کرده بود اما در کل امیدوارم بازیکنان همه تیم ها صحیح و سلامت لیگ را به پایان برسانند.
کد خبر: ۱۰۸۳۳۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ روزبه شاهعلیدوست کاپیتان سایپا در خصوص شرایط خود و تیمش در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : خدا را شکر شرایط خوبی داریم ما پس از بازی با ماشین سازی ۲ روز استراحت کردیم و پس از ۲ روز استراحت تمرینات آماده سازی‌مان برای دیدار با فولاد خوزستان را آغاز کردیم.

شاهعلیدوست ادامه داد : در اهواز بازی سخت داریم تلاش کردیم طی هفته گذشته و تا قبل از بازی تمرینات خوبی را  داشته و تمام تمرکزمان را معطوف به این بازی کنیم امیدوارم برابر فولاد بازی خوبی را ارائه دهیم.

کاپیتان سایپا افزود: فولاد بازیکنان و مربی بزرگی دارد از جواد نکونام شناخت خوبی دارم چرا که افتخار این را داشتم که در کنار ایشان بازی کنم می دانیم که فولاد بدنبال کسب سهمیه است و این موضوع سبب شده تا بازی سختی را در پیش داشته باشیم از طرفی دیگر گرمای هوای اهواز نیز در بازی تاثیر گذاشته و سختی این بازی را بیشتر خواهد کرد.

وی بیان داشت : قرعه سایپا طوری یوده که در فصل گرما با تیم های جنوبی بازی کرده ایم و در بازی فولاد نیز قرعه مان به مانند بازی با تیم های پارس جنوبی، صنعت نفت و شاهین بوده است که در کل امیدوارم بازی خوبی را ارائه دهیم.

شاهعلیدوست در خصوص ۲ بازی اخیر سایپا نیز گفت : قبل از بازی با شاهین و ماشین سازی می دانستیم که بازی های سختی پیش رو داریم که کسب امتیازات این بازی‌ها برای ما حائز اهمیت است متاسفاته در بازی با شاهین علارغم اینکه تا دقیقه ۶۹ از حریف جلو بودیم گل تساوی را دریافت کرده و امتیاز کامل این بازی را از دست دادیم.

او ادامه داد : در بازی با ماشین سازی توانستیم پیروز شده و شرایط‌مان را در جدول بهبود بخشیم اما با این حال میدانیم شرایط تیم ها در جدول طوری است که می توان با یک شکست تغییرات زیادی در جدول ایجاد شود.

کاپیتان سایپا اظهار داشت : باشگاه و کادرفنی با توجه به سیاست جوانگرایی خود می دانستند که فصل سختی را در پیش خواهد داشت. این تیم نیز سابقه جوان گرایی در فصل ۸۳ - ۸۲ را در کارنامه خود دارد با وجود اینکه در سال اول نتیجه خوبی را کسب نکرد اما در ادامه بازیکنان زیادی توانستند به تیم سایپا کمک کرده و حتی از این تیم لژیونر شده و فوتبال خود را خارج از کشور دنبال کنند. در سال آینده نیز مطمئنا جوانان تیم ما حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی در خصوص لیگ امسال بیان کرد : لیگ امسال لیگ فرسایشی بود که شرایط فرسایشی لیگ کار را از لحاظ تاکتیکی و بدنسازی برای بازیکنان و مربیان سخت کرده بود اما در کل امیدوارم بازیکنان همه تیم ها صحیح و سلامت لیگ را به پایان برسانند.

شاهعلیدوست در خصوص همکاری با ابراهیم صادقی و حبیب کاشانی در فصل جاری گفت : از آقایان کاشانی و مدبر تشکر می کنم که از تیم ها حمایت همه جانبه کرده و در مواقع سخت چتر حمایتی‌شان بر روی تیم باز بود.

او اضافه کرد : من با ابراهیم صادقی از سال ۸۶ در تیم سایپا هم بازی بودم ایشان کاپیتان و بزرگ من بودند و در فصل جاری کادرفنی زحمات زیادی را برای موفقیت تیم کشیدند در برخی بازی ها امتیازاتی را از دست دادیم که همین امر سبب شد ما بازیکنان نتوانیم مزد زحمات آنها را بدهیم و دینی را که داریم را ادا کنیم اما سعی می کنیم در سه بازی باقی مانده نتایج مطلوبی را کسب کرده و جواب محبت هایشان را بدهیم.

کاپیتان سایپا در پاسخ به این سوال که از چه زمانی به عضویت تیم سایپا در آمده و آیا فصل آینده برنامه ای برای حضور در این تیم را دارد گفت : از سال ۸۳ در تیم جوانان سایپا عضویت داشتم و در سال ۸۶ به تیم بزرگسالان اضافه شدم در مقاطعی از این تیم جدا و به پاس همدان پیوستم و مابقی دوران بازیکنیم را در تیم سایپا سپری کردم و تا جایی که برای تیم مثمرثمر باشم و علاوه بر آن کادرفنی و باشگاه من را بخواهد دوست دارم فوتبالم را در سایپا به پایان برسانم.

شاهعلیدوست در پایان در خصوص اینکه علاقه ای به مربیگری دارد بیان داشت : علاقه به مربیگری دارم چرا که اعتقادم این است که مرحله بعدی پس از بازیکنی دوران مربیگری است در دوره های مربیگری شرکت نکردم برای اینکه در فصل جاری تمام تمرکزم روی تیم بود به محض اینکه فرصتی را بدست آورم در کلاس های مربیگری شرکت خواهم کرد‌.
ترند های روز