۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
اختصاصی دی اسپورت؛

حواشی منحصر به فرد دیدار آوالان کامیاران - شهرداری فومن

در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور دو تیم آوالان کامیاران و شهرداری فومن در ورزشگاه ملک نیا شهر سنندج به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان بانتیجه 4 بر 2 پیروز شد که این بازی علاوه بر گل های زیاد؛حواشی جالبی هم داشت.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ با اینکه نتیجه دیدار این دو تیم در سرنوشت صعود و سقوط گروه تاثیری نداشت اما این بازی سرشار بود از گل های زیاد و حواشی جالب توجه که در ادامه به آن می پردازیم.

تیم شهرداری فومن در لیست بازیکنانی که به ناظر فدراسیون تحویل داده بود نام 12 نفر را نوشته بودند که در نوع خود جالب بود چرا که اگر هر بازیکنی بجز دروازه بان مصدوم می شد باید این تیم با یک بازیکن کمتر به کار ادامه می داد.

اضافه وزن برخی از بازیکنان شهرداری فومن به وضوح دیده می شد که نشان از عدم تمرین مدون و برنامه ریزی شده این تیم داشت.

در نیمه دوم این بازی در حالی که کوبل داوری و تیم آوالان کامیاران در زمین حاضر بودند نشانی از تیم شهرداری فومن در زمین دیده نمی شد که چندین مرحله داور چهارم و ناظر فدراسیون به کادر شهرداری فومن تذکر دادند که زودتر در زمین حاضر شوند اما باز هم دیده شد که بازیکنان با سرعت خیلی کم و به تعداد خیلی اندک وارد زمین می شدند که چون تاخیر در حضور بسیار زیاد شده بود ناظر فدراسیون و داور وسط با هم به این هماهنگی و تصمیم رسیدند که بازی را با تعداد کمتر بازیکنان شهرداری فومن در نیمه دوم آغاز کنند که در آن زمان تنها 7 بازیکن از شهرداری فومن درون مستطیل سبز قرار داشتند و بازی با همان نفرات آغاز شد و این در صورتی بود که 1 دقیقه بعد در حالی که 2بازیکن دیگر شهرداری فومن می خواستند بعد از آغاز نیمه دوم وارد زمین شوند ناظر فدراسیون آقای بابایی این اجازه را نداد و گفتند که باید صبر کنند تا توپ به بیرون برود و بعد با اجازه داور وارد زمین شوند.

تا زمانی که شهرداری فومن به تعداد 11 نفره خود برسد نزدیک 4 تا 5 دقیقه طول کشید که در نهایت یکی یکی بازیکنان شهرداری فومن به جمع هم تیمی های خود در درون زمین اضافه می شدند.

این اتفاق در حالی افتاد که معمولا داور بازی با وجود تاخیر هر یک از تیم ها صبر می کند تا تعداد آن ها در زمین به 11 نفر برسد و در عوض ناظر بازی میتواند این تاخیر در حضور در زمین را گزارش کند تا برخورد انضباطی با تیم بی انضباط شود.

در اقدامی جالب توجه دیگر داور چهارم این بازی 15 دقیقه انتهایی بازی را با لباس شخصی در کنار زمین حضور داشت که به واقع تعجب بر انگیز بود چرا که اگر داور وسط یا یکی از کمک داورها مصدوم میشدند این داور چهارم بود که باید به عنوان کمک داور یا داور وسط در زمین حاضر میشد که در آن صورت باید شاهد وقفه ای 5 تا 10دقیقه ای می شدیم و این قضیه در حالی رخ داد که داور با تجربه کشورمان آقای شاهو اصلانی هم در ورزشگاه ملک نیا حضور داشت.

خبرنگار: علیرضا یاوری