۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

میری: رکورددار صعود به لیگ برترم

مهاجم خوش سابقه تیم آلومینیوم اعتقاد دارد آلومینیوم با توجه به امکانت زیادش در صورت رسیدگی می‌تواند تبدیل به یکی از قطب‌های فوتبال ایران شود.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت، پیمان میری مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک جزو رکورد دران صعود به لیگ برتر است. او پیش از این صعود همراه با نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان نیزسابقه صعود به لیگ برتر را دارد در خصوص این پیروزی و صعود به رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما یک هفته است که از استرس خواب نداریم. خدا به دلمان نگاه کرد و واقعا شب و روز تلاش کردیم و انصافا صعود حقمان بود. دیدید که موقعیت‌های زیادی را هم به دست آوردیم اما همان طور که گفتم استرس زیاد باعث از دست رفتن فرصت هایمان می شد.

مهاجم این فصل آلومینیوم که گل‌های حساس را هم برای این تیم به ثمر رسانده بود درباره اینکه آیا در حین بازی از نتیجه هم‌زمان بازی مس و شهرداری تبریز اطلاع داشتند بیان کرد: واقعیتش از نتیجه دقیق بازی چندان اطلاعی نداشتیم. فقط این را می‌دانستیم که مس به نتیجه لازم دست پیدا نکرده است و به همین خاطر ما هم بیشتر به دنبال حفظ نتیجه بودیم.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر میکنم که توانستیم بعد از 18 سال مردم اراک و استان مرکزی را صاحب یک تیم لیگ برتری کنیم و من مطمئنم اراک با این همه امکانات خوبی که از خیلی تیم های لیگ برتری در اختیار دارد، می‌تواند تبدیل به یکی از قطب‌های فوتبال ایران شود، البته به شرطی که مسئولان این باشگاه فصل آینده یک تیم بسیار خوبی را ببندند که خدای‌نکرده مثل شاهین بوشهر نشود.

وی که همراه با سه تیم نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان نیز پیش از این به لیگ برتر صعود کرده بود در این باره گفت: فکر می‌کنم رکوردار صعود به لیگ برترم، یک فصل در میان توانستم به این مهم دست پیدا کنم و مثل این است که خدا دوستم دارد.