۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
حرف و حدیث هایی را به ما نسبت دادند که در شان ما نبود؛

میثم آقایی: همت همگانی اراکی ها عامل اصلی صعود آلومینیوم بود

مهاجم تیم فوتبال آلومینوم اراک گفت: امسال در شهر اراک یک همت همگانی ایجاد شده بود که همه مردم و فوتبالدوستان می خواستند این تیم به لیگ برتر صعود کند.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۵
میثم آقایی: همت همگانی اراکی ها عامل اصلی صعود آلومینیوم بود
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سیدمیثم آقایی مهاجم اراکی تیم فوتبال آلومینیوم در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت در خصوص اینکه چه عواملی دست به دست هم داد تا این تیم پس از ۱۸ سال به رقابت های لیگ برتر صعود کند اظهار داشت : امسال در شهر اراک یک همت همگانی ایجاد شده بود که همه مردم و فوتبالدوستان می خواستند این تیم به لیگ برتر صعود کند. ما کار را در لیگ با برنامه ریزی دقیق شروع کرده و پیش بردیم.

آقایی در پاسخ به این سوال که حضور بازیکنان بومی در ترکیب آلومینیوم به چه میزانی در روند و صعود این تیم به لیگ برتر تاثیر داشت بیان کرد : طبیعتا تاثیر زیادی دارد اما بازیکنان بومی زیادی نیز هستند که امسال بیرون از استان و در تیم های سایر استان ها مشغول به فعالیت بودند ولی با همین تعداد بازیکنان بومی نیز در فصل جاری توانستیم سربلند شده و تیم را به سطح اول فوتبال کشور برسانیم.

مهاجم آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که حضور محرابی در راس مدیریتی این باشگاه نیز چقدر در موفقیت و صعود این تیم تاثیر گذاشته است گفت : محرابی جزو سالم ترین افرادی است که در زندگیم دیده ام ایشان مدیری کاربلد و دلسوزی است و تمام کارها را با برنامه انجام می دهد تنها مدیری که می توانست به تیم آلومینیوم کمک کند ایشان بود که خدا را شکر نیز به حسرت ۱۸ ساله اراکی ها پایان داد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تیم آلومینیوم در نیم فصل اول نتایج مطلوبی را کسب نکرد و در نیم فصل دوم متحول شده و با کسب نتایج مطلوب منجر به صعودش شد با این حال چه تفاوتی بین نیم فصل اول و دوم وجود داشت گفت : ما مسابقات نیم فصل اول را خوب شروع کردیم اما تمام مشکلات‌مان پس از شکست برابر نیروی زمینی شروع شد به یکباره خیلی چیزها تغییر کرد و از همه مهم تر احترام ها از بین رفته و دوستی بین بازیکنان و کادرفنی وجود نداشت و کار به جایی رسیده بود که بازیکنان با یکدیگر به اختلاف می خوردند و به نظر من همه این مسائل به مدیریت مربی وقت برمی گردد با این حال خدا را شکر در نیم فصل دوم به حرف و حدیث هایی که در نیم فصل اول پشت سر ما زدند پایان دادیم.

او افزود : در نیم فصل اول بازیکنان با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش می کردند اما یکسری حرف و حدیث هایی را نسبت به ما بوجود آورده بودند که در شان ما نبود.

آقایی در پاسخ به سوال خبرنگار دی اسپورت مبنی بر اینکه آیا فوتبال اراک بسترهای لازم جهت حضور در لیگ برتر را دارد یا خیر بیان داشت : مطمئن باشید که اراک از لحاظ زیرساختی و ساختاری برای فعالیت در رشته فوتبال یکی از شهرهای خوب ایران است. علاوه بر وجود زیرساخت ها پشتیبانی مالی خوبی غیر از کارخانه ایرالکو داریم که می توانند به راحتی تیمداری کنند. ما مدیریت، کادر و بازیکنان باتجربه و قوی داریم که مطمئنا این عوامل سبب خواهد شد که آلومینیوم فصل آینده برای رقبا حریف سرسختی باشد.

مهاجم آلومینیوم اراک در خصوص اینکه فکر می کند برای فصل آینده چند درصد از اسکلت اصلی این تیم حفظ شود گفت: اگر آلومینیوم بخواهد فصل آینده در لیگ برتر با قدرت کار خود را شروع کند ابتدا باید مدیریت و کادرفنی باشگاه حفظ شود و در وهله دوم به خواسته های سرمربی احترام گذاشته و تمام بازیکنان مدنظر وی جذب شود تا با کمک یکدیگر فصل آینده نماینده خوبی برای استان مرکزی باشیم.

آقایی در پایان گفت : جا دارد از مهندس آقانجفی، مهندس مجیدی رئیس کارخانه ابرالکو، آقازاده استاندار مرکزی، محمدی، حسین خبیری، سهامداران کارخانه و حمید محرابی مدیرعامل باشگاه تشکر ویژه ای داشته باشم که زحمات زیادی را برای ما کشیدند.

وی ادامه داد: همچنین از کادرفنی تیم در راس آن از رسول خطیبی تشکر ویژه می کنم که با آمدنش تیم نظم خوبی را پیدا کرده و بازیکنان را یکدل راهی مسابقه کرد. در نیم فصل دوم ۱۲ برد بدست آوردیم که این نشان می دهد واقعا تیم خوبی بودیم دست تک تک هواداران مان و کارگران کارخانه را می بوسم که همه جانبه ما را حمایت کردند و خدا را شکر که در نهایت ما شرمنده این عزیزان نشدیم و توانستیم به حسرت ۱۸ ساله اراکی ها پایان دهیم و استان مرکزی را صاحب نماینده در سطح اول فوتبال کشور کنیم.
ترند های روز