۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

دروازه بان چوکا: پس از مصدومیت شدیدم بازگشت خوبی برایم بود

دروازه بان تیم فوتبال چوکا تالش گفت: پس از اینکه یک نیم فصل را با مصدومیت شدیدی سپری کردم بازگشت خوبی بود که اصلا باورم نمی شود امیدوارم مسئولان از این تیم حمایت کنند. تیم چوکا پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سیدمحمد حسینی دروازه بان تیم  چوکای تالش پس از صعود این تیم به لیگ یک اظهار داشت : خوشحالم که توانستیم در صعود تیم چوکا به لیگ یک نقش کوچکی داشته باشیم به مردم گیلان مخصوصا شهر تالش بابت صعود تیمشان تبریک می گویم. واقعا این صعود برای من طعم دیگری داشت.
 
حسینی افزود : پس از اینکه یک نیم فصل را با مصدومیت شدیدی سپری کردم بازگشت خوبی بود که اصلا باورم نمی شود امیدوارم مسئولان از این تیم حمایت کنند. تیم چوکا پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد.

دروازه بان چوکا بیان داشت: به نظر من صعود از لیگ دو به لیگ یک نسبت به صعود از لیگ یک به لیگ برتر سخت است  انشا الله مسئولین حمایت کنند تا بار دیگر اتفاقات خوبی برای چوکای تالش رقم  بخورد.

وی خطاب به مسئولان استان گیلان و شهر تالش گفت : به نظر من هیچ کاری نکردیم قراردادی با تیم چوکا بسته بودیم که خدارو شکر در پایان رو سفید شدیم و توانستیم قدم کوچکی برای مردم گیلان و شهر تالش برداریم.

حسینی افزود : از این به بعد همه چیز دست مسئولین است آنها می دانند که فوتبال گیلان از لحاظ مالی آسیب پذیر است که نمونه آن را می توان در تیم هایی چون سپیدرود، داماش و ملوان دید. مسئولان آنطور که در خور شان چوکای تالش است از این تیم حمایت کنند که انشا الله فصل آینده با همین بازیکنان جشن صعود به لیگ برتر را برگزار کنیم.