۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵

سرمربی شهرداری بم: روح و انگیزه جنگندگی بازیکنان بسیار بالا است + ویدئو

سرمربی شهرداری بم گفت: روح و انگیزه جنگندگی بازیکنان ما بسیار بالا بود چرا که دو بار از حریف عقب افتادیم که هر بار پس از عقب افتادن بازیکنانم نتیجه را جبران کردند.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ اردشیر البندی سرمربی شهرداری بم پس از پایان بازی با نفت و گاز گچساران در خصوص بازی اظهار داشت : بازی برای دو نیمه متفاوت داشت در نیمه اول ما بازی را خوب شروع کردیم موقعیت هایی داشتیم که نتوانستیم تبدیل به گل کنیم روی اشتبا خودمان یک موقعیت را پشت محوطه به تیم حریف دادیم که آن موقعیت را تبدیل به گل کردند.

البندی ادامه داد : در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم نفراتی را تعویض کردیم که خوشبختانه اثربخش بود نیمه دوم کاملا در اختیار ما بود و باید تعداد گل هایمان به اندازه انگشت های یک دست می شد.

سرمربی شهرداری بم افزود : برخلاف جریان بازی روی یک ضربه ایستگاهی و شوت از راه دور دروازه ما برای بار دوم باز شد. دروازه بان در دیدار امروز دروازه بان سوم تیم ما بود که اتفاقا امروز نیز خوب کار کرد.

البندی بیان داشت : روح و انگیزه جنگندگی بازیکنان ما بسیار بالا بود چرا که دو بار از حریف عقب افتادیم که هر بار پس از عقب افتادن بازیکنانم نتیجه را جبران کردند .بازیکنانم در طول فصل زحمات زیادی کشیدند و اگر در جاهایی حق‌شان تضییع نمی شد جایگاه واقعی آنها کمتر از رتبه دوم یا سوم نبود.

وی اضافه کرد : ما فوتبال زیبایی را ارائه می دهیم بازیکنان تیم ما جوان هستند و شایستگی های خودشان را نشان داده اند امیدوارم که در سال های آینده نیز موفق باشند.

کلیک کنید: