۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵

سرمربی نفت و گاز گچساران: بازی می توانست برنده داشته باشد + ویدئو

سرمربی نفت و گاز گچساران گفت: اگر هر یک از تیم ها دقت کرده و از موقعیت ها استفاده می کردند یکی از تیم ها می توانست برنده بازی باشد.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ یوسف نادریان پس از دیدار تیمش مقابل شهرداری بم در خصوص بازی اظهار داشت: با توجه به اینکه نتیجه بازی تاثیر زیادی برای دو تیم نداشت به همین دلیل هر دو تیم بازی زیبایی را ارائه دادند تایید صحبت های من همان ۴ گلی است که در جریان بازی به ثمر رسید و علاوه بر گل ها موقعیت هایی که ایجاد شد اما متاسفانه تبدیل به گل نشد.

نادریان ادامه داد: اگر هر یک از تیم ها دقت کرده و از موقعیت ها استفاده می کردند یکی از تیم ها می توانست برنده بازی باشد. ما در زمان بدی گل دوم را دریافت کردیم چرا که فرصتی برای جبران نبود.

سرمربی نفت و گاز گچساران بیان داشت : ما در بازی امروز و حتی در بازی های قبلی چون شهرداری یندرعباس محروم و مصدومان زیادی داشتیم و از ۳ الی ۴ بازیکن امید استفاده کردیم.

وی اضافه کرد : از بازیکنانم راضی هستم چرا که آنها با جان و دل بازی کردند.

نادریان در خصوص عملکرد تیم داوری نیز گفت : داوری بازی در سطح پایینی بود داورها فکر می کنند ما مربیان از فوتبال چیزی سر در نمی آوریم کجای قانون داوری است که آفساید در زمین حریف بگیرند اما شروع مجدد بازی از زمین ما باشد! چون بازی ما تاثیری نداشت و تشریفاتی بود کمیته داوران تصمیم گرفته فردی را از همین نزدیکی ها انتخاب کرده تا بازی را قضاوت کند و این بازی تمام شود!

کلیک کنید:
ترند های روز