۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
اختصاصی دی اسپورت؛

بازی شهرداری فومن و امید گناوه برگزار نمی شود

دیدار امروز دو تیم شهرداری فومن و امید گناوه برگزار نمی شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ باشگاه امید گناوه با ارسال نامه ای به سازمان لیگ با بیان اینکه بازی هفته پایانی این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم که قرار بود امشب از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه عضدی رشت برابر شهرداری فومن برگزار شود، تشریفاتی بوده و تاثیری در سقوط و صعود تیم ها ندارد، درخواست کرد تا بازی امروز لغو و برگزار نشود.

با این حال از بندرگناوه خبر می رسد اعضای تیم امید این شهر به فومن اعزام نشده و قطعا بازی امروز این تیم برابر شهرداری فومن برگزار نخواهد شد.

مهرداد شفیعی راد مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم در خصوص این موضوع در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : در این خصوص نامه ای توسط باشگاه امید گناوه دریافت شده و حتی قبل از باشگاه امید گناوه باشگاه شهرداری بم نیز از کمیته مسابقات درخواست کرده بود تا بازی این تیم برابر نفت و گاز گچساران لغو شود.

شفیعی راد افزود : از آنجایی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همواره تاکید کرده است که همه تیم ها به جدول مسابقاتی احترام بگذارند. بازی جوانمردانه شرایطش اینگونه است وقتی در دور رفت شهرداری فومن عازم گناوه شده و بازی این دو تیم انجام شده است در مقابل فارغ از جدول بایستی گناوه ای ها نیز در فومن حاضر شوند و بازی دو تیم برگزار شود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم ادامه داد : در هیچ کجای دنیا ندیده ایم که مسابقه ای به دلیل عدم حضور یکی از تیم ها برگزار نشود اما متاسفانه این موضوع در لیگ دو و حتی لیگ یک کشورمان نیز سرایت کرده که می طلبد برخورد قاطعانه ای با تیم های متخلف صورت گیرد.

وی اضافه کرد : با این حال طبق برنامه قبلی نمایندگان و داوران این بازی به محل برگزاری بازی اعزام می شوند تا تشریفات، مقدمات اولیه برای انجام بازی را طبق روال معمول انجام داده و عدم حضور تیم ها را صورتجلسه کرده تا پرونده بازی به کمیته انضباطی ارجاع داده شود.