۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
از سوی مخاطبان وب سایت دی اسپورت؛

حسینی و صادقیان بهترین مدافعان وسط لیگ دسته اول در فصل 99-98 + عکس

از سوی مخاطبان وب سایت دی اسپورت بهترین مدافعان وسط رقابت های لیگ دسته اول در فصل 99-98 انتخاب شدند.
کد خبر: ۱۰۸۶۵۷
حسینی و صادقیان بهترین مدافعان وسط لیگ دسته اول در فصل 98-99 + عکس
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ با رسیدن به پایان فصل رقابت های لیگ دسته اول وب سایت "دی اسپورت" به عنوان اولین مرجع لیگ دسته اول کشور با آنالیز و عملکرد بازیکنان در این رقابت ها در طول سال، پست های مختلف را به نظرسنجی خواهد گذاشت تا مخاطبان‌ این سایت تیم منتخب فصل 99-98 را انتخاب نمایند.

در همین راستا در دومین نظرسنجی که به بهترین مدافعان وسط لیگ دسته اول در فصل 98-99 اختصاص داشت. در پایان زمان نظرسنجی سیدمحمد حسینی و سیروس صادقیان مدافعان وسط دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و نود ارومیه به ترتیب با کسب 48% و 34% آراء از سوی مخاطبان وب سایت دی اسپورت به عنوان بهترین مدافعان وسط لیگ دسته اول در فصل 99-98 انتخاب شد.

حسینی و صادقیان بهترین مدافعان وسط لیگ دسته اول در فصل 98-99 + عکس

سیدمحمد حسینی مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان نفر اول این نظرسنجی در نیم فصل دوم با پیوستنش به جمع آبی‌پوشان خوزستانی سبب ایجاد نظم خاص در قلب دفاعی این تیم شد به طوری که آمار گل خورده خوزستانی ها در نیم فصل دوم به نسبت نیم فصل اول کاهش قابل ملاحظه ای یافت.

آبی های خوزستان که در پایان نیم فصل با انجام 17 بازی 16 گل دریافت شده داشتند در نیم فصل دوم فقط 9 بار توپ از خط دروازه آنها عبور کرد که این آمار نشان می دهد که حضور حسینی در قلب دفاعی این تیم تاثیر بسزایی در نظم دفاعی و کاهش تعداد گل خورده استقلال خوزستان در نیم فصل دوم داشته است.

نفر دوم این نظرسنجی که سیروس صادقیان مدافع نود ارومیه است با انجام بیشترین تعداد بازی در رقابت های لیگ برای این تیم و با به ثمر رساندن 3گل در ترکیب نود نقش بسزایی را در خط دفاعی ارومیه ای ها ایفا کرده و بی دلیل نیست که این تیم به همراه آلومینیوم اراک با توجه به گل خورده کمتر بهترین خط دفاعی لیگ یک را در اختیار داشته است.

شایان ذکر است؛ این نظرسنجی از ساعت 08:58 صبح روز پنجشنبه 6 آغاز و مهلت پایانی آن تا ساعت 23 امروز شنبه 8 شهریورماه سال 99 بود.